خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بازنمایی همسر دوم در رسانه doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بازنمایی همسر دوم در رسانه doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بازنمایی همسر دوم در رسانه doc

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازنمایی همسر دوم در رسانه با فرمت docx در قالب 68 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات68
حجم99/319 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازنمایی همسر دوم در رسانه با فرمت docx در قالب 68 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

هال استدلال می‌کند واقعیت به نحو معنا‌داری وجود ندارد و بازنمایی یکی از شیوه‌های کلیدی تولید معناست. معنا صریح یا شفاف نیست و از طریق بازنمایی در گذر زمان، یک دست باقی نمی‌ماند. معنا بی‌ثبات یا لغزنده است و همیشه قرار ملاقاتش با حقیقت مطلق را به تاخیر می‌اندازد، همیشه برای هم‌طنین شدن با موقعیت‌های جدید مورد مذاکره قرار می‌گیرد و تغییر می‌یابد، اغلب مورد مجادله بوده و هر ازگاهی به شدت بر سر آن جنگ شده است... معانی به شدت در رابطه با قدرت ثبت و حک می شوند. (مهدی زاده،1387: 16)

 

 


به عبارت دیگر بازنمایی یکی از کارکرد‌های فرهنگی است که معنا را تولید می‌کند. تأکید بر کردار‌های فرهنگی در این‌جا بدین معنی است که مشارکت کنندگان در یک فرهنگ هستند که به افراد، ابژه‌ها و حوادث معنا می‌بخشند. چیز‌ها فی‌نفسه دارای معنا نیستند. بنابراین معنای چیز‌ها محصول چگونگی بازنمایی آن‌هاست و فرهنگ، تفسیر معنادار چیز‌هاست. معنایی که محصول بازنمایی افراد از آن‌هاست و بازنمایی به عملکرد تأثیرگزار چیز‌ها برای ما بستگی دارد. 

 

 


مطالعات فرهنگی  با اتخاذ نگرشی برسازنده درباره بازنمایی باور دارد که پدیده‌ها فی‌نفسه قادر به دلالت نیستند بلکه معنای پدیده‌ها ناگریز باید از طریق واسطه فرهنگ، بازنمایی شود. بازنمایی فرهنگی و رسانه‌ای نیز نه امری خنثی و بی‌طرف، که آمیخته روابط و مناسبات قدرت جهت تولید و اشاعه معانی مرجح در جامعه در راستای تداوم و تقویت نابرابری‌های اجتماعی است

 

 

 

فهرست مطالب

مرور مفهومی

2-2-1 بازنمایی

2-2-1-1 بازنمایی و رسانه

2-2-1-2 بازنمایی در سینما

2-2-2 نشانه شناسی

2-2-2-1 تصویر در نشانه‌شناسی

2-2-3 همسر دوم

2-2-3-1 همسر دوم در سینما

2-3  پیشینه تجربی

2-4 مرور تاریخی موضوع تحقیق

2-5-1 مقدمه

2-5-2 نظریه بازنمایی

2-5-2-1 نظریه بازنمایی در مطالعات فرهنگی

2-5-2-3 زبان و بازنمایی

2-5-2-4 گفتمان و بازنمایی

2-5-2-5 ایدئولوژی و بازنمایی

2-5-3 استراتژی‌های بازنمایی

2-5-3-1 کلیشه سازی

2-5-3-2 طبیعی سازی

2-5-3-3 طرد

2-5-4 نظریات نشانه‌شناسی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ترک تحصیل و علل آن doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ترک تحصیل و علل آن doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ترک تحصیل و علل آن doc

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ترک تحصیل و علل آن با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات34
حجم63/27 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ترک تحصیل و علل آن با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

فراهم کردن کمکهای جبرانی برای دانش آموزانی است که قادر نیستند از عهده انجام امور تحصیلی خود بر آیند در چنین حالتی اولین قدم فرصت دادن به دانش آموز است تا موفقیت را هرچند در سطحی پایین تجربه کنند .این امر کمک می کند تا عزت نفس آنان افزایش یافته ونگرش مثبت تری را نسبت به مدرسه کسب نمایند. تشخیص این نکته که آیا مشکل کودک ناشی از مشکلات اساسی تر شخصیتی است یا خیر اهمیت خاصی دارد زیرا دراین قبیل موارد لازم است تا ابتدا چنین مشکلاتی بر طرف گردد . شواهدی وجود دارد که ناسازگاری در مدرسه وضعف تحصیلی خود معلول عاملهای دیگری هستند .

 

 

 

مثلا وجود رفتارهای ضد اجتماعی که منجر به ایجاد مشکلاتی در رابطه معلم وشاگرد می شود وسرانجام به ایجاد رفتارهای ضد اجتماعی می انجامد در حالی که تجربه وموفقیت اغلب تاثیر مفیدی بر رفتارهای ناسازگارداشته وموجب بهبود امورتحصیلی می گردد .به نوشته سیف (۱۳۶۱) بیان دقیق هدفهای آموزشی ،استفاده از تشویق های کلامی ،بهره گیری از آزمونها ونمرات به منظور ایجاد انگیزش ،ارائه محرکهای جالب وتازه ،ارائه مطلب از آسان به مشکل ،پرهیز از ایجاد رقابتهای نامناسب در بین دانش آموزان ،استفاده از روشهای متنوع تدریس می تواند به معلمان در ایجاد انگیزه در دانش آموز کمک موثری بنماید .

 

 

 

فهرست مطالب

علل ترک تحصیل

راه های کاهش شکست در تحصیل

عوامل موثر بر رشد تحصیلی و حرفه ای

علل ترک تحصیل

راه های کاهش شکست در تحصیل

عوامل موثر بر رشد تحصیلی و حرفه ای

خود کارامدی

تعریف خودکارامدی

انواع خود کارامدی

ابعاد خود کارامدی ادراک شده

سطح

عمومیت

نیرومندی

تجارب مسلط

تجارب جانشینی

قانع سازی کلامی

حالت های فیزیو لوژیکی و هیجانی

تجارب تصویر سازی ذهنی

خودکارامدی بالا و پایین

خودکارامدی ، انگیزش و اسناد

جنسیت و خودکارامدی

خودکارامدی و پیشرفت تحصیلی

تاثیر دوستان و همسالان

نقش مدرسه

خودکارامدی مرتبط با بزرگسالی

ارزیابی مجدد خودکارامدی با افزایش سن

پیشرفت تحصیلی

عوامل مهم تاثیر گذار بر پیشرف تحصیلی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کودکان خیابانی و مفاهیم آن doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کودکان خیابانی و مفاهیم آن doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کودکان خیابانی و مفاهیم آن doc

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه کودکان خیابانی و مفاهیم آن با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات28
حجم74/964 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه کودکان خیابانی و مفاهیم آن با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

بیش از یک قرن بعد، پس از جنگ جهانی دوم برچسب کودک خیابانی در ادبیات یونسکو مربوط به کودکان با عنوان"جنگ ‌ولگردان" بکار رفته است. با این حال، پذیرش گسترده و استفاده کلی تنها پس از تعریف سازمان ملل متحد از کودک در سال 1979 به دست آمد. قبل از این زمان، کودکان در کوچه و خیابان از شهرهای کشورهای در حال توسعه به طور معمول با عنوان بی‌خانمان، رها شده یا فراری گفته می‌شدند. یونیسف در سال 1997، با الهام از کار پیشگامانه پیتر تالکون ، بین کودکان در خیابان و کودکان خیابانی تفاوت قائل می‌شود (Nelson 1995: 10) و کودکان خیابانی را کودکانی بیان می‌کند که در شهرهای بزرگ برای ادامۀ بقای خود مجبور به کار یا زندگی هستند .

 

 

 

یونیسف حضور و زندگی در خیابان و کار برای ادامۀ بقا را دو عنصر اساسی شمرده شدن کودکان در زمرة کودکان خیابانی می‌داند (وامقی، 1384: 8). نوع شناسی یونیسف پذیرش گسترده‌ای در دهه1980 به دست آورد و همچنان مورد توجه افراد مختلف، سازمان‌ها و دولت‌ها درکشورهای درحال توسعه قرارگرفته است.  با این حال، در طول دهه گذشته با وجود تنوع تعریفی که در تعاریف یونیسف، یونسکو، سازمان بهداشت جهانی و سایر سازمانهای بین‌المللی در ادبیات موضوع کودکان خیابانی شده است ولی اکثر این تعاریف، کودکان خیابانی را به عنوان یک گروهی که مسائل و مشکلاتشان آنها را در نقطه پایانی طیف کودکان قرار می‌دهد در نظر گرفته‌اند.

 

 

 

فهرست مطالب

2-6 کودکان خیابانی و مفاهیم آن

2-7 توانمندسازی کودکان خیابانی و مفاهیم آن

2-7-1 الگوی توانمندسازی کودکان خیابانی

2-7-2 اصول توانمندسازی کودکان خیابانی

2-7-3 زمینه‌های توانمندسازی کودکان خیابانی

 2-7-4 توانمندسازی کودکان خیابانی با حمایت سازمانهای مردم نهاد

2-7-5 مزایای توانمندسازی برای سازمانهای مردم نهاد کودکان خیابانی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کیفیت زندگی و شاخص های آن doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کیفیت زندگی و شاخص های آن doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق کیفیت زندگی و شاخص های آن doc

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه کیفیت زندگی و شاخص های آن با فرمت docx در قالب 65 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات65
حجم167/189 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه کیفیت زندگی و شاخص های آن با فرمت docx در قالب 65 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

« قهر وغلبه‌ایی که از سوی بشر بر طبیعت و محیط زیست اجتماعی او تحمیل می‌شود فرآیند بیماری و شری است که وجدان بشر اینک بر ضدآن برانگیخته شده و مفهوم ناپرورده کیفیت زندگی بازتابی است فکری از این برانگیختگی واعتراض بشر»( نراقی، 1357؛13). اهمیت توجه به مواهب طبیعی و عدم تخریب آنها و نقش آن در زندگی بشربه جایی رسیده بود که ژیسکاردستین برای رسیدن به ریاست جمهوری فرانسه، از آن به عنوان یک مساله اساسی در برنامه‌های انتخاباتی یاد کرد و نام « وزارت حفظ محیط زیست» را به « وزارت کیفیت زندگی» تغییر داد.( همان ؛5)

 

 

 

توجه به طبیعت یکی از جنبه‌های مهم کیفیت زندگی است ولی صرفاً شامل توجه به اکوسیستم نمی‌شود بلکه حراست از وجود انسان و شرایط زندگی وی نیز باید مدنظر قرار بگیرد.به همین روی بازنگری در برنامه‌های توسعه که تا آن زمان رسیدن به رشد اقتصادی به عنوان هدف توسعه تصور می‌شد امر ضروری به نظر می‌رسید چرا که جریان رشد و توسعه اقتصادی بخودی خود به رفاه اجتماعی و زندگی بهتر برای اقشار جامعه نمی‌انجامد و نباید آن‌را به عنوان هدف غایی توسعه در نظر داشت شاخص‌هایی که بهبود وضعیت اقتصادی را گزارش می‌دهند بیشتر زندگی اقتصادی را می‌سنجند در حالی که احساس مردم از امکانات و دستاوردها وجهی ذهنی است که شاخص‌های متفاوتی را می‌طلبد(اشرف، 1380؛ 57).

 

 

 

فهرست مطالب

کیفیت زندگی

2-2-1- تاریخچه

2-2-2- کیفیت زندگی و مفاهیم مرتبط

2-2-2-1- رضایت از زندگی

2-2-2-2- سعادتمندی

2-2-2-3- سبک زندگی

2-2-2-4- خوشبختی

2-2-3- ابعاد کیفیت زندگی

2-2-4 شاخص‌های سنجش کیفیت زندگی

2-2-4-1- شاخص بهداشت اجتماعی فوردام(fish)

2-2-4-2- شاخص توسعه انسانی(HDI)

2-2-4-3- شاخص پیشرفت واقعی(GDI)

2-2-5- رویکردهای کلان به کیفیت زندگی

2-2-5-1-رویکرد جامعه‌شناختی

2-2-5-2- رویکرد روانشناختی

2-2-5-3- رویکرد اقتصادی

2-2-5-4- رویکرد اکولوژیکی

2-2-6-  نظریات موجود در باب کیفیت زندگی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی و تاریخچه مفهومی آن doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی و تاریخچه مفهومی آن doc

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی و تاریخچه مفهومی آن doc

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه سرمایه اجتماعی و تاریخچه مفهومی آن با فرمت docx در قالب 46 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات46
حجم70/748 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه سرمایه اجتماعی و تاریخچه مفهومی آن با فرمت docx در قالب 46 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

واژه‌ سرمایه اجتماعی سابقه ذهنی طولانی در علوم اجتماعی دارد ولی سابقة این اصطلاح به معنایی که امروزه به‌کار می‌رود به 80 سال پیش و نوشته‌های لیدا جی. هانیفن ، سرپرست وقت مدارس ویرجینیای غربی در امریکا برمی‌گردد(شارع پور، 1388:  58). این مربی آموزشی گمنام ویرجینایی (ویرجینیای غربی) در مقاله ای (1916م) نابسامانی های نظام آموزشی کشورش، ایالات متحده آمریکا، را بررسی می¬کند و اصطلاح «سرمایه اجتماعی» را برای تبیین دگرگونیهایی که در روابط اجتماعی دانش آموزان مشاهده کرده، به کار می-برد. او گزارش میدهد که در مدرسه های امریکایی پیوسته از میزان حس نیتی که دانش آموزان برای برقرار کردن رابطه با یکدیگر به آن نیاز دارند، کاسته می شود و دانش آموزان نسبت به یکدیگر کم توجه شده و بیش از پیش از خواسته های فردی و شخصی خود پیروی می کنند؛ همدلی میان آنها کاهش یافته و از این رو آنها برای معاشرت و روابط پایدار با یکدیگر تمایل کمتری از خود نشان می دهند. هانی فان این تغییرات را با میزان یا اندازه سرمایه اجتماعی در مدرسه های امریکایی مرتبط می داند.

 

 

 

فهرست مطالب

سرمایه اجتماعی

2-2-1-تاریخچه مفهومی سرمایه اجتماعی

2-2-2-ماهیت سرمایه اجتماعی

2-2-3-طبقه­بندی سرمایۀ اجتماعی

2-2-4-انواع سرمایه اجتماعی

2-2-5-نظریه های سرمایه اجتماعی

2-2-6-سرمایه اجتماعی در خانواده

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336