خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ورزش و تحقیقات انجام شده در رابطه با آن با فرمت docx در قالب 17 صفحه ورد
تعداد صفحات | 17 |
حجم | 33/457 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
پس از دست یافتن به تعریف روشنی از مفاهیم ورزش و بازی،می توان اذعان نمود که بسیاری از فعالیتهای بدنی ماهیتا " جزء ورزشهای غیر رسمی و نیمه رسمی" هستند که عناصری از بازی و ورزش در آنها وجود دارد. شاید مناسبتر باشد اصطلاح ورزشهای تفریحی را برای ورزشهایی که شامل عناصری از بازی و ورزش هستند، بکار ببریم. همچنین ورزشها ، براساس میزان فعالیت شرکت کنندگان نیز تقسیم بندی شده است . شکل شماره 2-1 دامنه ای از فعالیتهای جسمانی – از بازی تا ورزشهای حرفه ای – را نشان می دهد. این تقسیم بندی کاملا" دقیق نیست ، اما بسته به نوع فعالیت ، جامعه، محیط ورزش و ... متنوع و مختلف می باشد ( اشنایدر ، 1989 ) .
فهرست مطالب
ورزش
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ات
منابع
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه افت تحصیلی و پژوهش های مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 63 صفحه ورد
تعداد صفحات | 63 |
حجم | 111/605 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
در حکومت اسلامی، دانش آموزی بیش از پیش رونق یافت و به حیات علمی مسلمانان انجامیدکه جلوه ی بارز آن را میتوان در دارالعلمها مدرسهها، خانقاهها وجامعه های علمی جستجو کرد در اواخر قرن سوم هجری در شهرهای عمده ی ایران مدارسی بر پا شد و حجرههایی برای سکونت طلاب تعیین گردید. و برای تأمین مخارج مدرسه و پرداخت حقوق مدرس و کمک هزینه ی تحصیلی به طلاب موقوفاتی مقرر شد. با آغاز صدارت خواجه نظام الملک روند توسعهی مدارس بیش از پیش صورت پذیرفت مخصوصاً که وی برای هر یک از مدارس جدید التأسیس نظامی ،دهات ، بازار،گرمابه ومستقلات دیگر وقف کرد که از درآمد آن مخارج مدرسه وحقوق مدرسین وکارکنان پرداخت میگردید.
فهرست مطالب
ادبیات موضوع
تاریخچه آموزش و جایگاه آموزش در ایران باستان
انقلاب اسلامی و آموزش عالی
تاریخچه بنیاد شهید و امور ایثارگران
آموزش عالی؛ تعاریف و کارکردها
پیشینه نظری
نظریههای روانشناسی اجتماعی
نظریههای فلسفی
نظریههای زیست شناسی
نظریههای جامعهشناسی
پیشینه
منابع
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه انگیزش و انواع آن با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد
تعداد صفحات | 20 |
حجم | 46/803 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
انگیزش از جهت خود افراد به دو گروه انگیزش درونی و انگیزش بیرونی تقسیم می شود. انگیزش درونی به مواردی اطلاق می شود که پاداش مورد انتظار فرد در قبال رفتاری معین از یک منبع درونی سرچشمه می گیرد؛ یعنی فرد جهت رسیدن به تقویت های درونی عمل ویژه ای را انجام می دهد.هرچند این عوامل درونی با عوامل بیرونی همخوانی داشته یا نداشته باشند. انگیزش بیرونی زمانی معنی پیدا می کند که منبع تقویت کننده رفتار یک عامل بیرونی است.به عبارتی فرد برای رسیدن به یک حالت یا شرایط معین بیرونی رفتاری را انجام می دهد.
فهرست مطالب
انگیزش
انواع انگیزش
انگیزش و یادگیری
انگیزش و انگیزش
عوامل موثر بر انگیزش
نقش نیازها و سایق ها
اصل تقویت
خود پنداره و انگیزش
اهمیت دوستان
ارتقا انگیزش
آگاهی شاگردان از هدف های درس
رفاقت یا رقابت
استفاده از شیوه های نوین تدریس
آسان به دشوار بودن روال آموزش
ملموس کردن آموزش
مشارکت در یادگیری توسط فراگیران
بازخورد به موقع
تکالیف متناسب با سطح توانایی فراگیر
استفاده از مشوق های درونی و بیرونی
عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
تاکید بر رشد عقلانی
جو عاطفی مدرسه
نگرش معلم
منابع
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه اینترنت و روحانیت با فرمت docx در قالب 42 صفحه ورد
تعداد صفحات | 42 |
حجم | 82/501 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
نخستین شبکۀ اطلاعاتی از این نوع، که به عنوان قدردانی از مؤسسۀ بنیانگذار آن، «آرپانت» نامگذاری گردید، در سال 1969، بر روی مراکز تحقیقاتی همکاریکننده با وزارت دفاع ایالات متحدۀ امریکا و از جمله دانشگاه کالیفرنیا و دانشگاه هاروارد گشوده شد و در پی آن، پژوهشگران، برای برقراری ارتباط علمی متقابل با یکدیگر، به بهرهبردای از این شبکه پرداختند. در سال 1983، برای جدا ساختن کامل کاربردهای نظامی و غیر نظامی شبکۀ مذکور، در کنار «آرپانت»، شبکۀ مستقلی موسوم به «میلنت» برای پژوهشگران نظامی تأسیس گردید. در طول سالهای بعد از دهۀ 1980، «بنیاد ملی علوم» ایالات متحده، علاوه بر ایجاد یک شبکۀ خاص علمی به نام سیاسنت ، شبکۀ دیگری با همکاری شرکت مشهور «آی.بی.ام» به نام «بیتنت» برای استفادۀ محققان زمینههای غیر علمی تأسیس نمود. با توجه به آن که تمام شکبههای مذکور، در فعالیتها و تماسهای ارتباطی خود، از سیستم اطلاعات «آرپانت» بهرهمند میشدند، مدتی نام این شبکۀ میانشبکهای، «آرپا ـ اینترنت» گفته میشد و سرانجام به «اینترنت» موسوم گردید (معتمدنژاد، 1389: 143ـ147).
فهرست مطالب
1ـ2ـ تعاریف مفهومی
1ـ1ـ2ـ اینترنت
1ـ1ـ1ـ2ـ اینترنت در ایران
1ـ3ـ1ـ1ـ2ـ تعاملی بودن یا دوسویهگی
2ـ3ـ1ـ1ـ2ـ از جاکندگی
3ـ3ـ1ـ1ـ2ـ ظرفیت نامحدود
4ـ3ـ1ـ1ـ2ـ انعطافپذیری بالا
5ـ3ـ1ـ1ـ2ـ امکان شخصیسازی
2ـ1ـ2ـ نگرش فرهنگی
3ـ2ـ2ـ1ـ2ـ ویژگیهای نگرش
4ـ2ـ2ـ1ـ2ـ راههای شکلگیری یا تغییر نگرش
1ـ4ـ2ـ2ـ1ـ2ـ اندیشیدن یا تفکر مطلق
2ـ4ـ2ـ2ـ1ـ2ـ تجربۀ مستقیم
3ـ4ـ2ـ2ـ1ـ2ـ صِرف قرار گرفتن در معرض محرّکها
5ـ2ـ2ـ1ـ2ـ تکوین نگرشها
6ـ2ـ2ـ1ـ2ـ رابطۀ بین نگرش و رفتار
7ـ2ـ2ـ1ـ2ـ کارکردهای نگرش
8ـ2ـ2ـ1ـ2ـ سنجش نگرشها
3ـ2ـ1ـ2ـ روحانیت
4ـ2ـ پیشینۀ پژوهش
منابع
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه آمایش سرزمین و منطقه بندی در ایران با فرمت docx در قالب 38 صفحه ورد
تعداد صفحات | 38 |
حجم | 70/988 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
نیازی که در پی آن تهیه طرح جامع آب در دستورکار قرار گرفت اینگونه بیان شده است :1تزریق درآمدهای نفت در اقتصاد کشور و واردشدن الگوهای مصرفی جدید ،باعث شده است که مصرف سرانه مواد غذایی در سالهای اخیر به سرعت بالا رود واین موضوع همراه با افزایش جمعیت به نحو بی سابقه ای برحجم مصارف غذایی افزوده است .برای تامین این مصارف ،به ویژه بعلت سیاست های خودکفایی ،استفاده از منابع آب ،به صورت سیاستی عمده درآمده است.
در بیان هدف از اجرای این طرح نیز آمده است : هدف از طرح جامع آب ،ایجاد هماهنگی بین کلیه منابع ومصارف یا امکانات ونیازهای یک حوزه با استفاده از مجموعه ای از تاسیسات وسیاست های بهینه ای است که از طریق اجرا واعمال آنها می توان به عمران چند منظوره حوزه ومالا سطح کشور دست یافت واز منابع بالقوه آب هر حوزه در تامین نیازهای اقتصادی واجتماعی آن حوزه بهترین استفاده را به عمل آورد .
فهرست مطالب
منطقه بندی در ایران(مروری بر تجارب منطقه بندی کشور)
3-1سابقه منطقه بندی درایران
مهم ترین منطقه بندی ها
منطقه بندی های طبیعی
3-2-2-1-1منطقه بندی اهلرز
3-2-2-1-2منطقه بندی جاماب
2-3-2-2-1 منطقه بندی آموزش وپرورش
2-3-2-2-2 منطقه بندی جهاد سازندگی
2-3-2-2-3 تعیین مناطق محروم
3-2-2-6 منطقه بندی طرح جامع تولید وتوزیع پروتئین
2-3-2-3 منطقه بندی به منظور تعیین مناطق برنامه ریزی
2-3-2-4 منطقه بندی سیاسی – اداری کشور
2-3-3 بررسی پوشش تئوریک زیست منطقه گرایی
منابع