دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری , دانلود فوری ادبیات نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری , ادبیات نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری کامل و قابل ویرایش
دانلود مبانی نظری و ادبیات نظری و پیشینه تحقیق قیمت گذاری که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.
تعداد صفحات | 38 |
حجم | 223/909 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
قیمت گذاری، تصمیمی است که نظریههای تقاضا، هزینه و ساختار بازار را به هم ربط میدهد. تصمیم به قیمتگذاری کانون توجه نظریه اقتصاد خرد در تخصیص منابع بوده است. در تحلیل تصمیمگیری تجاری، قیمتگذاری دقیقاً یک جزء از راهبرد جامع رقابتی است. علاوه بر این، تصمیم قیمتگذاری وسیلهای برای رسیدن به هدف است نه خود هدف به طوری که تصمیمات مربوط به قیمت باید در زمینه اهداف کلی تجاری ملاحظه شوند.
قیمت، یک متغیر راهبردی و عملیاتی است به طوری که تصمیمات قیمتگذاری میتواند اثر قابل توجهی روی عملکرد آتی و فعلی داشته باشد. به علت بُعد زمانی قیمت، لازم است اهداف قیمتگذاری به دقت تعریف شود. به عنوان مثال تنظیم یک قیمت جاری در سطح پایین ممکن است تصمیم بهینهای باشد اگر تنظیمات بعدی و وضعیت یک بازار مسلط، منجر به منافع بلندمدت به قیمت از دست دادن منافع کوتاهمدت شود.
فهرست مطالب
انجام شده 3
2-12- قیمت گذاری 4
2-12-1-اهمیت قیمت گذاری 7
2-12-2- عوامل موثر بر قیمتگذاری 7
2-12-3- اهداف قیمت گذاری 8
2-12-3-1- به حداکثر رساندن سود فعلی 8
2-12-3-2- به حداکثر رساندن سهم بازار 9
2-12-3-3- کشیدن عصاره بازار 9
2-12-3-4- پیشرو شدن از نظر کیفیت 10
2-12-4- مراحل قیمت گذاری 10
2-12-5- قیمت گذاری منعطف 13
2-12-5-1- حراج و مزایده 13
2-12-5-2- ارتقاء 15
2-12-5-3- فروش ها 15
2-12-6- قیمت گذاری منعطف در بازار الکترونیک 17
2-12-7- قیمت گذاری منعطف(پویا) در حراجی ها 18
2-12-8- مزایای قیمت گذاری منعطف در شرکت ها 19
2-12-9- تعیین قیمت های دقیق و درست 21
2-12-10- مزایای قیمت انعطاف پذیر برای مشتریان 21
2-12-11-استراتژیهای پیشرفته قیمتگذاری منعطف 23
2-12-11-1- قیمتگذاری منعطف مبتنی بر سفارش سازی 23
2-12-11-2- قیمت گذاری چند بعدی 25
2-12-11-3- قیمت گذاری گروهی 26
2-12-11-4- قیمت گذاری منعطف تشویقی(ترفیعی) 26
2-12-11-5- قیمتگذاری دو بخشی 27
2-12-11-6- قیمت گذاری بر اساس تخفیفات مقداری 27
- ادبیات نظری و پیشینه تحقیق 28
2-16-1- پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل کشور 28
2-16-2- پیشینه تحقیقات انجام شده در خارج از کشور 30
فهرست منابع 34
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم
و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم
آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم
و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم
دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خرید آنلاین و اینترنتی , دانلود فوری ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خرید آنلاین و اینترنتی , ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خرید آنلاین و اینترنتی کامل و قابل ویرایش
دانلود مبانی نظری و ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خرید آنلاین و اینترنتی که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.
تعداد صفحات | 70 |
حجم | 304/148 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
در حال حاضر، دلایل بسیاری برای استفاده از خرید آنلاین توسط مصرف کنندگان وجود دارد. یکی از دلایلی که موجب می شود تا مصرف-کنندگان خرید آنلاین را بر سایر کانال های توزیع ترجیح دهند قیمت پایین تر کالاها و خدمات در اینترنت است. آنها باور دارند که اگر از اینترنت خرید کنند نسبت به روش سنتی خرید، مبلغ کمتری را برای کالا و خدمات مورد در نیاز خود خواهند پرداخت (کوچ، 2003 به نقل از جاتوراویث، 2007). تحقیق انجام شده توسط هریس و آباته (2000) عنوان می دارد که قیمت بیشتر کالاها و خدمات فروخته شده در اینترنت حتی با احتساب قیمت حمل، نسبت به روش سنتی ارزان تر هستند. درکل، قیمت 93 رقم محصول، 13% پایین تر از قیمت آن در مغازه ها و فروشگاه ها بود. اگرچه، قیمت پایین تر به اطلاعات رفتار جستجوی مصرف کننده بستگی شدید داشت. اگر مصرف کننده زمان بیشتری را صرف جستجو می کرد، احتمال بیشتری وجود داشت تا بتواند کالا یا خدمت مورد نظر خود را با قیمت پایین تر و یا کیفیت بهتر پیدا کند. قیمت های موجود در اینترنت عموماً به دلیل ویژگی های متفاوت خرده فروشی های اینترنتی نسبت به روش سنتی فروش، مانند هزینه های بالای انبارداری، ارزان تر هستند (جاتوراویث، 2007).
البته تحقیق انجام شده توسط بیلی (1998) خلاف این امر را اثبات می کند. او دریافت که قیمت کالاهای آنلاین بالاتر از قیمت همان کالاها در فروشگاه های سنتی است. علت این نتیجه نیز می توان به دلیل بالغ نبودن بازار اینترنت و محدویت رقابت باشد. علاوه بر این، تنوع کالاها می تواند بر روی قیمت اینترنتی آنها موثر باشد. برای برخی کالاها، قیمت اینترنتی بالاتر از قیمت آنها در فروشگاه های سنتی خواهد بود. در بعضی موارد نیز لیست قیمت ها در اینترنت پایین تر هستند، اما با احتساب هزینه حمل و مالیات، قیمت نهایی بالاتر خواهد بود. اگرچه، بیشتر محققین نسبت به پایین تر بودن قیمت ها در اینترنت نسبت به روش سنتی فروش، دارای اتفاق آراء هستند(جاتوراویث، 2007).تحقیقات پیشین نشان می دهند که سهولت و صرفه جویی در زمان، از دیگر ویژگی های جذاب خرید آنلاین در مقایسه با خرید به روش سنتی هستند (جاتوراویث، 2007).
فهرست مطالب
فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیق خرید آنلاین و اینترنتی
1-11 شرح واژه ها و اصطلاحات تحقیق: 1
رفتار مصرف کننده آنلاین 2
2-1- 5-5-1 فرایند پذیرفته شدن فناوری 9
2-1-5- 5-2 دو دیدگاه کلی در فرایند پذیرش خرید اینترنتی 11
2-1- 5-6 خرید آنلاین 11
الف) مزایای خرید آنلاین 12
ب) معایب خرید آنلاین 14
ج) خرید گروهی آنلاین 17
2-1-6 عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی 18
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق
تحقیقات انجام شده خارجی
تحقیقات انجام شده داخلی
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم
و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم
آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم
و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم
دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده , دانلود فوری ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده , ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده کامل و قابل ویرایش
دانلود مبانی نظری و ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.
تعداد صفحات | 26 |
حجم | 220/799 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
در راستای بررسی رفتار مصرف کننده، می توان گفت تمایل ارزیاب گرایانه یک مصرف کننده در جهت یا مخالف جهت هر عنصر محدوده بازار، نگرش او را تشکیل می دهد. نگرش ها به واسطه عواملی مانند عوامل درونی و شخصیتی مانند باور و تمایلات فردی آن ها سرچشمه گرفته و گاهی از عوامل بیرونی مثل درآمد، تأثیرگذاران خارجی و عوامل اقتصادی متأثر می شود. صاحب نظران تأثیر عوامل درونی و بیرونی بر خواسته های مشتر یها را بسیار با اهمیت تلقی کرده و معتقدند یک فرد برای هر نوع خرید باید با انجام یک سری فرآیند های ذهنی به خرید مبادرت کند(صمدی، 1382).
از نقطه نظر تاریخی دو گرایش عمده در مطالعه نگرش ها وجود داشته است. گرایش اول به دیدگاه سه بُعدی و در گرایش دوم نگرش به عنوان یک ساختارمجرد احساسی در نظر گرفته شده است. در گرایش اول که مبنای نظری این پژوهش را تعیین می کند، ابعاد نگرش شامل عنصر شناختی، عنصر احساسی و عنصر رفتاری است.عنصر شناختی از باورها و دانش مصرف کننده نسبت به یک شئ تشکیل شده است. درمورد هر شئ باورها و و اعتقادهایی وجود دارد که هرکدام منعکس کننده دانش فرد درمورد ویژگی های کالا است. مصرف کننده با استفاده از باورهای خود، کالا یا خدمات را ارزیابی می کند. عنصر دوم، واکنش های احساسی درمورد یک کالا است که بُعد عاطفی نگرش نامیده می شود. با ابراز احساسات یک فرد نسبت به یک کالا و مثبت و یا منفی نگریستن به آن، درواقع ارزشیابی عاطفی خود را برای توصیف کالا اعلام کرده است. در عنصر سوم نیز فرد همان گونه که فکر می کند و تمایل دارد، تصمیم ها و تمایلات خود را عملی می کند.
اندیشمندان تأثیر هر سه عنصر را به طور همزمان در خرید یک کالا توسط مشتری مهم تلقی کرده و نگرش افراد را متشکل از درجات کم یا زیاد این سه بُعد می دانند.هاوکینزمعتقد است سه بعد نگرش، تحت تأثیر هفت عامل انگیزه، توانایی، مقایسه،اطلاعات، تأثیر گروه بر تصمیم، زمان خرید و دشواری سنجش قرار می گیرند. وی بیان می کندکه ممکن است یک فرد نتواند بر اثر این عوامل، میان ابعاد نگرش هماهنگی ایجاد کند. موارد ذکرشده اهمیت ابعاد نگرش و تأثیر آن بر خرید را بررسی می کند(هاوکینز، 2007) در ادامه تأثیر کارکردهای نگرش بر خرید مشتریان بررسی می شود. مطالعات گوناگون برای این نگرش چهار کارکرد معرفی کرده اند. این کارکردها شامل کارکردهای دانشی، ارزشی، انتفاعی و تدافعی است. محققان معتقدند یک مصرف کننده با ساخت دهی باورهایش درمورد یک محصول به آن واکنش نشان می دهد.
فهرست مطالب
چکیده 1
1-6- تعریف مفاهیم و متغیرها 2
1-7- قلمرو تحقیق 3
فصل دوّم 3
مروری بر تحقیقات 3
انجام شده 3
2-13- بررسی رفتار مصرف کننده 4
2-13-1- تعریف رفتار مصرف کننده 6
2-13-2- مفاهیم کلیدی رفتار مصرف کننده 6
2-13-3- مدل نیکوزیا 8
2-13-4- مدل هوارد - شث 8
2-13-5- مدل کاتلر برای رفتار خرید مشتری 10
2-14- فرآیند تصمیم گیری مشتری در خرید 11
2-15- چهارچوب نظری 12
تصویر 1-2- قالب و چارچوب تجارت الکترونیک 13
2-16- ادبیات نظری و پیشینه تحقیق 14
2-16-1- پیشینه تحقیقات انجام شده در داخل کشور 14
2-16-2- پیشینه تحقیقات انجام شده در خارج از کشور 16
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم
و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم
آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم
و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم
دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق نظریه های لکنت زبان , دانلود فوری ادبیات نظری و پیشینه تحقیق نظریه های لکنت زبان , ادبیات نظری و پیشینه تحقیق نظریه های لکنت زبان کامل و قابل ویرایش
دانلود مبانی نظری و ادبیات نظری و پیشینه تحقیق نظریه های لکنت زبان که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.
تعداد صفحات | 54 |
حجم | 186/559 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق نظریه های لکنت زبان عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد.
دکتر دونلاپ می گوید لکنت عادتی است که باید ترک شود. اصول روان شناختی یادگیری در ایجاد یا عدم ایجاد این عادت دخالت دارد. در زمینة یادگیری، قبلاً چنین تصور می-شد که شخص با انجام دادن کاری، آن را یاد می گیرد و در اثر تکرار، در آن مهارت می یابد. این فرضیه آلفای دونلاپ است که پاسخ به محرک های مورد نظر مشخصاً این احتمال را بالا می برد که در برگشت الگوی مشابه، پاسخ مشابهی اتفاق بیفتد. به هر حال دونلاپ دریافت که این تئوری با واقعیت مطابقت ندارد.
شخص برای تیر زدن به هدف بار ها خطا می کند. او در واقع خطا را تمرین می کند، اما آن را ترجیح نمی دهد. به همین جهت، بالاخره با زدن به هدف، پاسخی متفاوت از پاسخ دیگر می دهد. دونلاپ به خاطر این نکته فرضیه بتا را پایه ریزی کرد: پاسخ به نوبه خود، بر روی احتمال ایجاد الگوی تحریک مشابه که پاسخ مشابهی را تولید کند، تأثیری ندارد. این فرضیه، تأثیر منفی احتمال را که در تکرار وجود دارد نشان می-دهد. ممکن است این تمرین برای از بین بردن عادت ناخواسته به کار می رود.»( به نقل دهقانی هشتجین، 1374: 56-57).
فهرست مطالب
لکنت
2-2-1 ماهیت لکنت 26
2-2-2 تعاریف لکنت 29
2-2-3 انواع لکنت 31
2-2-4 علل لکنت 32
2-2- 5 نظریه های لکنت 35
2-2-5-1 نظریة دکتر اسمایلی بلانتون 35
2-2-5-2 نظریه دکتر بلومل 36
2-2-5-3 نظریه دکتر بوم 36
2-2-5-4 نظریه دکتر برینگ برینگلسون 37
2-2-5-5 نظریه شیهان 37
2-2-5-6 نظریه دکتر کاروت 37
2-2-5-7 نظریه وندل جانسون 38
2-2-5-8 نظریه دکتر نایب دونلاپ 38
2-2-5-9 نظریه ون رایپر 39
2-2-5-10نظریه دکتر جان ام فلچر 39
2-2-5-11 نظریه دکتر میبل اف گیلفورد 40
2-2-6 درمان های لکنت40
2-2-6-1 تلقین43
2-2-6-2 هیپنوتیزم43
2-2-6-3 خود القایی43
2-2-6-4 روش جویدن تنفس44
2-2-6-5 روش آرام-سازی45
2-2-6-6 خواب درمانی45
2-2-6-7 رفتار درمانی45
2-2-6-8 درمان ها تنبیهی و تشویقی46
2-2-6-9 درمان های عامیانه46
2-2-6-10 درمان جراحی46
2-2-6-11 استفاده از شوک الکتریکی47
2-2-6-12 درمان تنبیهی مدرن47
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم
و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم
آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم
و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم
دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق اختلالات گفتاری و زبانی , دانلود فوری ادبیات نظری و پیشینه تحقیق اختلالات گفتاری و زبانی , ادبیات نظری و پیشینه تحقیق اختلالات گفتاری و زبانی کامل و قابل ویرایش
دانلود مبانی نظری و ادبیات نظری و پیشینه تحقیق اختلال گفتاری که در آن به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.
تعداد صفحات | 55 |
حجم | 186/572 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق اختلالات گفتاری و زبانی (لکنت) که در آن به بررسی (چارچوب) مبانی نظری و ادبیات نظری و پیشینه تحقیق در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.
اختلالات گفتاری به آسیب در صوت، تولید صداهای گفتاری و روانی کلام گفته می شود که به دلیل تأخیر یا آسیب در مکانیسم کنترل حرکتی گفتار در سیستم اعصاب مرکزی یا محرک های زبانی نامناسب و بد استفاده کردن از سیستم تولید صوت ایجاد می-شود(سلیمانی،محمدی، خزایی، ارتیاحی؛ 1390). هر نوع اختلال یا ناهنجاری که در فرایندهای طبیعی تولید و درک زبان، اعم از مهارت های شنیداری، گفتاری، خواندن یا نوشتن، به وجود آید.
اختلالات زبانی از نظرمنشاء به دو گروه اختلالات رشدی و اختلالات اکتسابی تقسیم می شوند: اختلالات رشدی زبان که از آغاز تولد در مرحل مختلف رشد در یادگیری مهارت های مختلف زبانی ظاهر می شوند و خود به دو گروه مرکزی و عضوی تقسیم شوند. در اختلالات مرکزی، نوعی آسیب یا ضایعه در دستگاه مرکزی اعصاب، منشاء اصلی اختلال زبانی است، در حالی که در اختلالات عضوی نوعی نقض عضو از قبیل شکاف لب، شکاف کام و یا هر نوع نقض عضو در اندام های گویایی موجب اختلال می شود. در اختلالات رشدی سیر فراگیر زبان یا جنبه ای از ساخت یا کاربرد زبان یا با تاخیر همراه است و یا به صورت غیرطبیعی است. در اختلالات اکتسابی زبان، فرد در نتیجه نوعی ضایعه مغزی و یا بیماری عصبی دچار اختلال زبانی می شود. انواع زبان پریشی در بزرگسالان از نمونه های اختلال اکتسابی زبان است(نیلی پور، دارویی، فرازی، عامری، صالحی، آذر مهری، 1392).
فهرست مطالب
لکنت
2-2-1 ماهیت لکنت 26
2-2-2 تعاریف لکنت 29
2-2-3 انواع لکنت 31
2-2-4 علل لکنت 32
2-2- 5 نظریه های لکنت 35
2-2-5-1 نظریة دکتر اسمایلی بلانتون 35
2-2-5-2 نظریه دکتر بلومل 36
2-2-5-3 نظریه دکتر بوم 36
2-2-5-4 نظریه دکتر برینگ برینگلسون 37
2-2-5-5 نظریه شیهان 37
2-2-5-6 نظریه دکتر کاروت 37
2-2-5-7 نظریه وندل جانسون 38
2-2-5-8 نظریه دکتر نایب دونلاپ 38
2-2-5-9 نظریه ون رایپر 39
2-2-5-10نظریه دکتر جان ام فلچر 39
2-2-5-11 نظریه دکتر میبل اف گیلفورد 40
2-2-6 درمان های لکنت40
2-2-6-1 تلقین43
2-2-6-2 هیپنوتیزم43
2-2-6-3 خود القایی43
2-2-6-4 روش جویدن تنفس44
2-2-6-5 روش آرام-سازی45
2-2-6-6 خواب درمانی45
2-2-6-7 رفتار درمانی45
2-2-6-8 درمان ها تنبیهی و تشویقی46
2-2-6-9 درمان های عامیانه46
2-2-6-10 درمان جراحی46
2-2-6-11 استفاده از شوک الکتریکی47
2-2-6-12 درمان تنبیهی مدرن47
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع انگلیسی
آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم
و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم
آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم
و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم