خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری موسیقی و فرهنگ

دانلود مبانی و چارچوب نظری موسیقی و فرهنگ

  مبانی و چارچوب نظری موسیقی و فرهنگ
مبانی و چارچوب نظری موسیقی و فرهنگ

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه موسیقی و فرهنگ با فرمت docx در قالب 22 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم59/320 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه موسیقی و فرهنگ با فرمت docx در قالب 22 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 


در معنایی ساده مخاطب به خوانندگان، بینندگان، شنوندگان یکی از کانال‌های رسانه‌ای یا هر محتوا و نمایشی، اشاره دارد. در زمینه نظریه‌های مخاطب محور، کوثری (58:1386) معتقد است«نگاهی کلی به نظریه‌های متمرکز برمخاطب (به ویژه نظریات ارتباطات) نشان می‌دهد که نظریه‌ها از مخاطب منفعل به سوی مخاطب فعال حرکت کرده اند. به بیان دیگر، نظریه‌های مخاطب موسیقی از نظریه‌ی آدورنو که این مخاطب را موجودی منفعل میدانست، به سوی مخاطب فعال که خلاقانه در شکل دهی به معنای این موسیقی شرکت دارد، حرکت کرده است.» در این تحقیق مصرف موسیقی به عنوان رسانه و بخشی از مصرف فرهنگی درنظر گرفته می‌شود. 

 

 

 

فهرست مطالب
مقدمه
نظریه‌های پژوهش پیرامون مخاطبان
رویکرد بهره وری و خرسندی
نظریه پذیرش
رویکرد مخاطب فعال
نظریه دریافت استوارت هال 
آیتم های تاثیر گذار بر دریافت
الگوهای مصرف و مصرف فرهنگی 
مصرف موسیقی 
الگو‌های آغازین مصرف و رویکرد‌های نظری به آن
مصرف و امر نمادین 
تحلیل بوردیو از مصرف و چند مفهوم 
ذائقه
میدان یا زمینه 
سبک زندگی فرهنگی 
انواع سرمایه
مدل الماس فرهنگی 
دریافت و معنا سازی
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.