خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری عشق و انواع آن در ادبیات فارسی

دانلود مبانی و چارچوب نظری عشق و انواع آن در ادبیات فارسی

  مبانی و چارچوب نظری عشق و انواع آن در ادبیات فارسی
مبانی و چارچوب نظری عشق و انواع آن در ادبیات فارسی

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه عشق و انواع آن در ادبیات فارسی با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات19
حجم32/120 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه عشق و انواع آن در ادبیات فارسی با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 


شیخ شهاب الدین سهروردی، ملقب به شیخ اشراق،  فیلسوف نامدار قرن ششم عشق را غایت محبت دانسته و می نویسد: « محبت چون به غایت رسد آن را عشق خوانند... عشق را از عشقه گرفته اند و عشقه، آن گیاهی است که در باغ پدید آید در بن درخت، اول بیخ در زمین سخت کند، پس سر بر آرد و خود را به درخت پیچد و همان می رود تا جمله درخت را بگیرد و چنانش شکنجه کند که نم در میان رگ درخت نماند، و هر غذا که به واسطه آب و هوا به درخت می رسد تا آن گاه که درخت خشک شود، هم چنان در عالم انسانیت که خلاصه موجودات است، درختی است منتصب القامه که به آن حبّه القلب پیوسته است و حبّه القلب در زمین ملکوت روید و هر چه دروست جان دارد.» (نصر، 1348: 287) 

 

 

 

فهرست مطالب
تعریف عشق 10
1-1-انواع عشق 11
1-2- عشق عرفانی 11
1-2-1-  عشق زمینی 12
1-3-سیر عشق از آغاز شعر فارسی تا امروز 12
1-3-1عشق در شعر خراسانی 12
1-3-2-عشق در سبک آذربایجانی 15
1-3-3-عشق در سبک عراقی 17
1-3-4- عشق در مکتب وقوع واسوخت 21
1-3-5- عشق در سبک هندی 21
1-3-6- عشق در دوره ی بازگشت 22
1-3-7- عشق در دوره ی معاصر
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.