خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی ویروسی

دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی ویروسی

  چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی ویروسی
چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی ویروسی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.


مشخصات فایل
تعداد صفحات63
حجم161/508 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی ویروسی عنوان نوشتار برای فصل دوم پایان نامه می باشد.

 

 

بازاریابی ویروسی همان اهداف بازاریابی سنتی را دنبال می کند، با این تفاوت که بازاریابی ویروسی با بکار گیری ابزارها و روشهای نوین فناوری جدید به دنبال نوآوری است.مهمترین عامل موفقیت در این بازاریابی شناسایی و برآورده ساختن خواست مشتری می باشد.(اسدالهی ،1388 ) اینترنت فضای جدید و نوینی از بازاریابی را ایجاد کرده است که ارتباط مستقیم با تبادل بین افراد دارد. اگر تعداد تبادلات بین افراد زیاد باشد بازاریابی با رشد و به طبع اگر تعداد تبادلات کم شود بازاریابی با شکست روبرو خواهد شد.

 

 

یک ویروس برای بازاریابی چه کاری باید انجام دهد؟ معمولاً وقتی که با کلمه ویروس مواجه می شویم نظر و دید مثبتی به آن نداریم ولی اصطلاح ویروسی بودن این نوع بازاریابی از آن جهت متداول شده است که پیام ها و آگهی های تبلیغی با این روش، خیلی سریع تر از آنچه که می توانیم تصور کنیم، مثل ویروس و به صورت تصاعدی پخش می شوند.به طور کلی بازاریابی ویروسی یک هدف نیست، بلکه بخشی از استراتژی جامع بازاریابی شرکت و همچنین یک استراتژی تبلیغاتی است که اصولی دارد.

 

 

 

 

 


فهرست مطالب

فصل دوم  پیشینه تحقیق و مبانی نظری در مورد بازاریابی ویروسی

2-2-بخش اول: (تعریف بازاریابی و بازاریابی نوین)    18
2ـ3ـ بازاریابی چیست ؟    18
2ـ4ـ بازاریابی نوین :    21

2ـ5ـ بخش دوم: ( تبلیغات شفاهی ، بازاریابی دهان به دهان  )    25
2-5-1- اهمیت تبلیغات شفاهی:    30
2-5-2- مدیریت تبلیغات شفاهی:    33
2-5-3-  بازاریابی دهان به دهان قوی تر از گذشته:    37
2-5-4- بازار یابی دهان به دهان یک منبع اسرار آمیز ، نا مریی و غیر واقعی است:    39
2-5-5- سطوح بازار یابی دهان به دهان:    40
2-5-6- روش های اجرایی بازاریابی دهان به دهان:    44
2-5-7- بازار یابی ویروسی:    53
2-5-8-چگونگی عملکرد سیستم بازاریابی ویروسی:    55
2-5-9- دوره ی بازار یابی ویروسی:    56
2-5-10- فواید بازار یابی ویروسی:    56
2-5-11- انواع مبارزات ویروس:    57
2-5-12- موانع برسرراه بازاریابی ویروسی:    58
2-5-13- شش عنصر اثر بخش بازاریابی ویروسی:    59
2-5-14- نقش نیروی انسانی در بازاریابی ویروسی:    60
2-5-15- مشکلات بازار یابی ویروسی:    60

یشینه تحقیقاتی 
پیشینه داخلی
پیشینه خارجی 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.