خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

ادبیات نظری و پیشینه تجربی بازاریابی ویروسی

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی بازاریابی ویروسی

  ادبیات نظری و پیشینه تجربی بازاریابی ویروسی
ادبیات نظری و پیشینه تجربی بازاریابی ویروسی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی به بررسی (چارچوب) ادبیات نظری و پیشینه نظری پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم.


مشخصات فایل
تعداد صفحات57
حجم161/508 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تجربی بازاریابی ویروسی که در آن به بررسی (چارچوب) مبانی نظری و پیشینه پژوهش در تحقیقات داخلی و خارجی می پردازیم. 

 

 

ایده اصلی بازاریابی ویروسی از مدل استفاده شده توسط هاتمیل  در سال 96 آمده است. پایگاه هاتمیل یک نمونه بسیار عالی از این بازاریابی است و به طور شگفت انگیزی نسبت به هر شرکت دیگری در دنیا رشد کرد.در هاتمیل آقای تیم دراپر  شرکت را وادار کرد که هر پیغامی که از طریق پست الکترونیک تحت وب فرستاده می شود یک اتصال به آدرس پایگاه وب به صورت Get your email at hotmail. داشته باشد.

 


تعداد مشترکین هاتمیل، در طی 18 ماه از صفر نفر به 12 میلیون نفر رسید و در حال حاضر با بیش از هفتاد و پنج میلیون کاربر فعال در بیش از 220 کشور یعنی بیش از یک چهارم کاربران وب رسیده است و بزرگترین سرویس دهنده پست الکترونیک در دنیا می باشد. اینترنت مکان بسیار مناسبی برای تجارت می باشد و تجارت امکان پذیر نیست جز با بازاریابی.اینترنت نیز روش های بازاریابی مختص خود را دارد و

 

 

 

مزایای آن نسبت به بازاریابی سنتی عبارتند از:
1-    از بین بردن فاصله های مکانی و زمانی
2- ارائه اطلاعات کامل به طور 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته
3-  ارتباط مستقیم و دو طرفه با کاربر
4-  دریافت نظرات از مشتری و یا پاسخ فوری به او 

 

 

 

 


فهرست مطالب

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی ویروسی

2-2-بخش اول: (تعریف بازاریابی و بازاریابی نوین)    18
2ـ3ـ بازاریابی چیست ؟    18
2ـ4ـ بازاریابی نوین :    21

2ـ5ـ بخش دوم: ( تبلیغات شفاهی ، بازاریابی دهان به دهان  )    25
2-5-1- اهمیت تبلیغات شفاهی:    30
2-5-2- مدیریت تبلیغات شفاهی:    33
2-5-3-  بازاریابی دهان به دهان قوی تر از گذشته:    37
2-5-4- بازار یابی دهان به دهان یک منبع اسرار آمیز ، نا مریی و غیر واقعی است:    39
2-5-5- سطوح بازار یابی دهان به دهان:    40
2-5-6- روش های اجرایی بازاریابی دهان به دهان:    44
2-5-7- بازار یابی ویروسی:    53
2-5-8-چگونگی عملکرد سیستم بازاریابی ویروسی:    55
2-5-9- دوره ی بازار یابی ویروسی:    56
2-5-10- فواید بازار یابی ویروسی:    56
2-5-11- انواع مبارزات ویروس:    57
2-5-12- موانع برسرراه بازاریابی ویروسی:    58
2-5-13- شش عنصر اثر بخش بازاریابی ویروسی:    59
2-5-14- نقش نیروی انسانی در بازاریابی ویروسی:    60
2-5-15- مشکلات بازار یابی ویروسی:    60

یشینه تحقیقاتی 
پیشینه داخلی
پیشینه خارجی 

منابع و مآخذ
منابع فارسی    
منابع انگلیسی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.