خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری درباره عملکرد و چرخه عمر با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد
تعداد صفحات | 27 |
حجم | 80/899 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
تولد یک واحد تجاری زمانی محقق می شود که تعهدات به طور موفقیت آمیزی در معرض آزمایش گذاشته شود، برعکس زمانی که کسی تعهدی را برای پیش¬برد امور نپذیرد تولد آن واحد تجاری محقق نمی شود. بنابراین میزان تعهدات با درجه مخاطره پذیری آن در بدو تولد متناسب است. سختی ایجاد یک واحد تجاری می تواند با پارامترهایی مانند سرعت بازخوردهای مثبت و درجه نوآوری مورد نیاز سنجیده شود. اگر میزان تعهدات با مشکلاتی که در پیش است، تناسبی نداشته باشد واحد تجاری قبل از تولد می میرد. ایجاد تعهدات و توقعات گسترده کلید موفقیت است، زمانی که واحد تجاری متولد می شود این تعهدات(یا کمبود آن) باعث زنده نگه داشتن(یا مرگ) می گردد. اگر تعهدات اساسی وجود نداشته باشد، واحد تجاری در فراز و نشیب های اولیه خود از بین می رود. نهایتاً زمانی که تعهدات اساسی پذیرفته می شود، واحد تجاری به دوره ای جدید به نام طفولیت وارد می شود.
فهرست مطالب
تئوری چرخه عمر شرکت
2-2-1) مراحل چرخه عمر شرکت
نحوه عملکرد و تعیین موقعیت واحد های تجاری در منحنی چرخه عمر
2-2-3) ویژگیهای مالی واحد های تجاری در مراحل مختلف چرخه عمر شرکت
2-3)بخش سوم:پیشینه تحقیق
منابع