خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری در مورد مفهوم حاکمیت شرکتی و شیوه های

دانلود مبانی و چارچوب نظری در مورد مفهوم حاکمیت شرکتی و شیوه های

  مبانی و چارچوب نظری در مورد مفهوم حاکمیت شرکتی و شیوه های
مبانی و چارچوب نظری در مورد مفهوم حاکمیت شرکتی و شیوه های

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری درباره مفهوم حاکمیت شرکتی و شیوه های آن با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات40
حجم130/370 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری درباره مفهوم حاکمیت شرکتی و شیوه های آن با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

ولف سون رییس پیشین بانک جهانی (2000): "حاکمیت شرکتی در صدد ارتقای انصاف، شفافیت و پاسخگویی در شرکت است. همچنین در زمینه اهمیت حاکمیت شرکت می گوید: "حاکمیت شرکت ها برای رشد اقتصاد جهانی از حاکمیت کشورها دارای اهمیت بیشتری است". کلیسنس و همکاران (2002): "چارچوب حاکمیت مناسب باعث منفعت شرکت ها در این موارد خواهد شد: دسترسی بهتر به منابع تأمین مالی، هزینه سرمایه کمتر، عملکرد بهتر و رفتار مناسب تر در جهت خواسته های ذینفعان".

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

2-2- مبانی نظری و مفهوم حاکمیت شرکتی

2-3- چارچوب نظری حاکمیت شرکتی

2-4- اهداف حاکمیت شرکتی

2-5- مزایای حاکمیت شرکتی

2-6- اصول حاکمیت شرکتی

2-7- انواع شاخص های سنجش عملکرد

2-8- انواع سیستم های حاکمیت شرکتی

2-8-1- سیستم درون سازمانی

2-8-2- سیستم برون سازمانی

2-9- شیوه های حاکمیت شرکتی

2-9-1- شفافیت

2-9-2- پاسخگویی

2-9-3- انصاف برخورد یکسان با سهامداران

2-9-4- مسئولیت پذیری

2-10- تمرکز مالکیت به عنوان یکی از مهم ترین مکانیزم های حاکمیت شرکتی

2-11- نسبت سهامداران یا مالکان نهادی به عنوان یکی دیگر از مکانیزم های حاکمیت شرکتی

2-12- نسبت شرکت های خانوادگی

2-13- اهمیت حا کمیت شرکتی در بازارهای مالی

2-14- بازیگران عرصه حاکمیت شرکتی

2-14-1- هیئت مدیره ها

2-14-2- مدیرعامل و تیم اجرایی شرکت

2-14-3- سهامداران

2-14-4- مشتریان داخلی و خارجی شرکت

2-14-5- قانون گذاران و سایر نهادهای مرتبط با کسب و کار شرکت

2-15- حاکمیت شرکتی در ایران

2-16- عدم تقارن اطلاعاتی و حاکمیت شرکتی

پیشینه

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.