خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری حاکمیت شرکتی و نمایندگی با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد
تعداد صفحات | 40 |
حجم | 187/205 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
بهطورکلی حاکمیت شرکتی میتواند بهعنوان مسئلهای که یک نماینده(مدیرعامل شرکت)و سایر طرفهای اصلی(سهامداران،بستانکاران،عرضهکنندگان مواد اولیه،مشتریان،کارکنان و سایر گروههایی که مدیرعامل به نیابت از شرکت نسبت به آنها متعهد میشود)را درگیر میکند، توصیف شود.هیئت مدیره و حسابرسان مستقل نقش واسطهها یا نمایندههای ذی نفعان مختلف را ایفا میکنند.بنابراین مسئله حاکمیت شرکتی میتواند بهعنوان یک مسئله نمایندگی که یک نماینده و چند ذینفع را دربر میگیرد،توصیف شود (خورانا ، 2004).
فهرست مطالب
مقدمه
2-2- حاکمیت شرکتی
2-3- نظامهای حاکمیت شرکتی
2-4- حاکمیت شرکتی ونمایندگی
2-5- کارایی پیشبینیشده وکارایی واقعی
2-6- دلایل نیازبه قوانین حاکمیت شرکتی
2-7- مالکیت پراکنده وحاکمیت شرکتی
2-8- اصول حاکمیت شرکتی
2-9- حاکمیت شرکتی وقوانین ومقررات کشورها
2-10- بازارسرمایه درایران
2-11- شیوه های تأمین مالی وعوامل مؤثربرارزیابی آن
2-12- پیشینه تحقیقات
منابع