خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری در مورد مدیریت سودهای غیر منتظره

دانلود مبانی و چارچوب نظری در مورد مدیریت سودهای غیر منتظره

  مبانی و چارچوب نظری در مورد مدیریت سودهای غیر منتظره
مبانی و چارچوب نظری در مورد مدیریت سودهای غیر منتظره

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مدیریت سودهای غیر منتظره با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم53/990 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مدیریت سودهای غیر منتظره با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

شیپر (1989) در تحقیق خود عنوان کرد که مدیریت سود می‏تواند فعالیت‏های واقعی را نیز شامل شود. این نوع مدیریت سود از طریق تغییر در فعالیت‏های عملیاتی با هدف گمراه کردن ذینفعان انجام می‏شود. دستکاری فعالیت‏های واقعی بر جریان‏های نقدی و در پاره‏ای از موارد بر اقلام تعهدی تأثیر می‏گذارند (ولی‏زاده لاریجانی، 1387).

 

 


روی چودهری (2006) این گونه بیان می‏کند که اگرچه این گونه انحرافات در عملیات شرکت در رسیدن به اهداف گزارشگری مالی به مدیر کمک می‏کند، لیکن ارزش شرکت را افزایش نمی‏دهد. روش‏های دستکاری فعالیت‏های واقعی مانند کاهش قیمت فروش محصولات به منظور افزایش فروش و یا کاهش مخارج اختیاری در بحران‏های اقتصادی، از جمله روش‏های بهینه‏ای هستند که به مدیران کمک می‏کند.

 

 

 

فهرست مطالب

2-2 مدیریت سودهای غیر منتظره

2-2-1 انگیزه‏های مدیریت سودهای غیر منتظره

2-2-2 مکانیزم‏های اجتناب از (مدیریت) سودهای غیر منتظره منفی

2-3 مکمل یا جایگزین بودن مکانیزم‏های مدیریت سودهای غیر منتظره

2-4 ترازنامه متورم

2-5 پیشینه تحقیق

2-5-1 پیشینه تحقیقات: خارجی

2-5-2 پیشینه تحقیق: داخلی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.