خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری در مورد نقدینگی و ارتباط بین مفاهیم

دانلود مبانی و چارچوب نظری در مورد نقدینگی و ارتباط بین مفاهیم

  مبانی و چارچوب نظری در مورد نقدینگی و ارتباط بین مفاهیم
مبانی و چارچوب نظری در مورد نقدینگی و ارتباط بین مفاهیم

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری نقدینگی و ارتباط بین مفاهیم آن با فرمت docx در قالب 29 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات29
حجم71/837 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری نقدینگی و ارتباط بین مفاهیم آن با فرمت docx در قالب 29 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

وصف های مختلفی از تعارف نقدینگی در کتاب ها و مقالات مالی و مدیریت مالی وجود دارد. لیو (2006، 631) بیان می کند که به طور عام  نقدینگی توانایی برای تعداد زیاد معامله با سرعت بالا در هزینه پایین و با اثر قیمتی کم توصیف می شود. این توصیف چه بعد را برای نقدینگی، یعنی، تعداد معامله، سرعت معامله، هزینه معامله، و اثر قیمتی را مشخص می کند.  یودین (2009، 24) نقدینگی را به عنوان سرعت و سهولتی که یک نفر می تواند سهام را در بازار مورد معامله قرار دهد تعریف کرده است. پاستور و استمبیو (2003، 2) نقدینگی را به عنوان یک مفهوم وسیع توصیف می کنند که به طور کلی توانایی برای تعداد زیادی معامله به طور سریع، در هزینه پایین، و بدون تغییر قیمت را نشان می دهد.

 

 

 

ریلی و برون (1997، 106) نقدینگی را به عنوان خرید یا فروش یک دارایی با سرعت و در یک قیمت مشخص  شرح داده اند؛ بر طبق نظر بودی و مرتن  (1998، 35) نقدینگی، سرعت و سهولت نسبی است که یک دارایی می تواند به وجه نقد تبدیل شود؛ بر طبق نظر آرنلد  (2005، 18) نقدینگی، درجه ای که یک دارایی می تواند به سرعت و به سهولت بدون از دست دادن ارزش فروخته شود؛ اسچارتز و فرانشونی  (2004، 60) دارایی را نقد شونده می نامند که به سهولت قابل تبدیل به وجه نقد باشد؛ و بریلی و همکارانش  (2006،1000) یک دارایی را نقد شونده می-نامند، اگر به آسانی و ارزان به وجه نقد تبدیل شود و بگ و همکارانش  (2003، 315) بیان می کنند که نقدینگی، ارزانی، سرعت، و اطمینانی است که ارزش دارایی می تواند به پول تبدیل شود. 

 

 

 

فهرست مطالب

2-1 مقدمه

2-2 اهمیت نقدینگی

2-3 تعریف نقدینگی

2-3-1 نقدینگی دارایی ها

2-3-2 نقدینگی بازار

2-3-3 وسعت بازار

  2-3-4 عمق بازار

  2-3-5 برگشت پذیری بازار

ارتباط بین مفاهیم نقدینگی

نقدینگی و قیمت گذاری ها

نقدینگی و اثرات مشتریان

راه حل های اندازه گیری نقدینگی

منابع عدم نقدینگی

انواع بازارها

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.