خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری در مورد مسئولیت اجتماعی و ایجاد ارزش از طریق

دانلود مبانی و چارچوب نظری در مورد مسئولیت اجتماعی و ایجاد ارزش از طریق

  مبانی و چارچوب نظری در مورد مسئولیت اجتماعی و ایجاد ارزش از طریق
مبانی و چارچوب نظری در مورد مسئولیت اجتماعی و ایجاد ارزش از طریق

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مسئولیت اجتماعی و ایجاد ارزش از طریق آن با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات26
حجم120/251 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مسئولیت اجتماعی و ایجاد ارزش از طریق آن با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

که همگی بیان گر این مطلب هستند که مدیران به  دلایل مختلفی؛ هم چون کسب و مشروعیت سازمانی یا فشار گروه های ذی نفع، مایل به افشای اطلاعات اجتماعی سازمان هستند، ولی در تئوری اقتصادی سیاسی، اعتقاد بر لزوم تدوین قوانین و استانداردهایی در این زمینه است. در تئوری گروه های ذی نفع هم شاخه ی اخلاقی و هم شاخه ی مدیریتی وجود دارد. شاخه ی اخلاقی به این موضوع می پردازد که سازمان ها چگونه باید با گروه های ذی نفع خود رفتار کنند. این دیدگاه بر مسئوولیت های سازمان ها تاکید دارد.در مقابل شاخه ی مدیریتی تئوری گروه های ذی نفع بر نیاز به مدیریت گروه های ذی نفع خاص تاکید دارد (فروغی و همکاران، 1387، 29-102)

 

 


همان طوری که از محتوای این تئوری (ذی نفعان) استنباط می شود، از آن جایی که توجه به مسئوولیت پذیری شرکت می تواند دید بهتری در ذی نفعان نسبت به مدیران شرکت ایجاد نماید، بنابراین انتظار می رود که مدیران شرکت هایی که بیش تر به رفتارهای مدیریت سود می پردازند، از مسئولیت پذیری اجتماعی بالایی برخوردار باشند و بلعکس. 

 

 

 

فهرست مطالب

مسئولیت اجتماعی

2-3-1  . مقدمه

2-3-2  . تعریف مسئولیت اجتماعی

2-3-3  . ابعاد مسئولیت اجتماعی

2-3-4  . ایجاد ارزش از طریق مسئولیت اجتماعی.

2-3-5  . تحلیل علمی برنامه­ های دارای دغدغه ی اجتماعی شرکت ها

2-3-6.  . برخی مفاهیم کلیدی مسؤولیت اجتماعی شرکت ها

2-3-7  . مسئولیت اجتماعی شرکت ها در ایران و موانع موجود  

2-3-8 . رابطه توسعه ی منابع انسانی در سازمان و مسئولیت پذیری اجتماعی

2-3-9 . انواع مسئولیت پذیری سازمانها

2-4     . پیشینه تحقیق 

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد