خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مسئولیت اجتماعی با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد
تعداد صفحات | 26 |
حجم | 120/208 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
فضای سازمانها به سرعت در حال تغییر بوده و سازمانها بر اثر روندهای جاری به سوی نشانهای تجاری جهانی پیش رفته و سازمانهای چند ملیتی با زنجیره های تامین جهانی نیز بدان شدت می بخشند. بسیاری از سازمانها به نحو فزاینده ای از ارزش مستقیم اقتصادی مسئولیت اجتماعی آگاهی یافته و با ادغام آن به منزله سرمایه گذاری راهبردی با راهبرد اصلی کسب و کار و فعالیتهای مدیریتی خود، می توانند تاثیر مثبتی بر جامعه و محیط خود داشته باشند و در ضمن، شهرت و اعتبار خود را نیز تقویت کنند. با پیروی از این روش، نه تنها برای امروز خود سود تولید می کنند، بلکه موقعیت آینده خود را نیز تثبیت می نمایند (گروه کارشناسان ایران، 1386).
فهرست مطالب
مبانی نظری مسئولیت اجتماعی
مقدمه
تعریف مسئولیت اجتماعی
ابعاد مسئولیت اجتماعی
ایجاد ارزش از طریق مسئولیت اجتماعی
تحلیل علمی برنامه های دارای دغدغه ی اجتماعی شرکت ها
برخی مفاهیم کلیدی مسؤولیت اجتماعی شرکت ها
مسئولیت اجتماعی شرکت ها در ایران و موانع موجود
رابطه توسعه ی منابع انسانی در سازمان و مسئولیت پذیری اجتماعی
انواع مسئولیت پذیری سازمانها
پیشینه تحقیق
منابع