خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری در مورد مدیریت سود و مفاهیم مرتبط با

دانلود مبانی و چارچوب نظری در مورد مدیریت سود و مفاهیم مرتبط با

  مبانی و چارچوب نظری در مورد مدیریت سود و مفاهیم مرتبط با
مبانی و چارچوب نظری در مورد مدیریت سود و مفاهیم مرتبط با

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مدیریت سود و مفاهیم مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 18 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات18
حجم31/965 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مدیریت سود و مفاهیم مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 18 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

مدیریت سود وقتی است که مدیران قضاوت خویش را در گزارشگری مالی و در نحوه ثبت و گزارش های مالی بصورتی وارد نمایند که تغییر در محتوای گزارش های مالی ، برخی از سهامداران را نسبت به عملکرد اقتصادی شرکت گمراه نماید و بر معیارها و پیامدهای قراردادی که وابسته به ارقام حسابداری گزارش   شده اند تاثیر گذارد . از جمله مواردی که مدیران می توانند بر آنها اعمال قضاوت نمایند عبارتند از : عمر مفید دارایی ها و ارزش اسقاط دارایی های بلند مدت و براورد مطالبات مشکوک الوصول و انتخاب یک روش از بین روش های مختلف حسابداری کالا و استهلاک وسرمایه گذاری ها و تخصیص هزینه ها در قیمت تمام شده و .. تمامی این موارد ، جزیی از اقلام تعهدی حسابداری هستند که مدیران در رابطه با آنها دارای اختیار می باشند . بدین ترتیب اعمال آنها که منجر به اعمال مدیریت سود می شود جزء اقلام تعهدی اختیاری هستند ولی اقلام تعهدی غیر اختیاری بواسطه مقررات و سازمان ها و دیگر عوامل خارجی محدود هستندو در اختیار و کنترل مدیریت نیستند . لذا مدیریت امکان تغییر آنها را ندارد . در متون حسابداری از اقلام تعهدی اختیاری بعنوان شاخص مدیریت سود نام می برند . 

 

 

 

فهرست مطالب

مدیریت سود

1-3-2. مفاهیم مدیریت سود

2-3-2. مبانی نظری مربوط به مدیریت سود

3-3-2. انگیزه های مدیریت سود

1-3-3-2. قرارداد بین مدیران و مالکان

2-3-3-2. قرارداد بین مدیران و بستانکاران

3-3-3-2. انگیزه های سیاسی

4-3-3-2. انگیزه های مالیاتی

5-3-3-2. تغییرات در مدیران ارشد اجرایی

6-3-3-2. انگیزه های مربوط به نخستین عرضه عمومی

7-3-3-2. کاستن هزینه های معاملاتی

8-3-3-2. برآوردن انتظارات

4-3-2. مدیریت سود خوب بر مدیریت سود بد

5-3-2. الگوهای مدیریت سود

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.