خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری در مورد عملکرد کارکنان و استراتژی های بهسازی

دانلود مبانی و چارچوب نظری در مورد عملکرد کارکنان و استراتژی های بهسازی

  مبانی و چارچوب نظری در مورد عملکرد کارکنان و استراتژی های بهسازی
مبانی و چارچوب نظری در مورد عملکرد کارکنان و استراتژی های بهسازی

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری عملکرد کارکنان و استراتژی های بهسازی آن با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم56/934 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری عملکرد کارکنان و استراتژی های بهسازی آن با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

از نظر کاسیو (1995) عملکرد اشاره به اجزاء وظایف محوله به فرد دارد و ارزیابی عملکرد را توصیف نظام دار قوت و ضعف فرد یا گروه در ارتباط با وظایف محوله تعریف می نماید( به نقل از حقیقی و همکاران، 1388، ص 82). در تعریف دیگر از عملکرد آمده است : « چهار متغیر معرف عملکرد می باشد که در ارزیابی موقعیت یک سازمان یا کارکنان مفید می باشد. این چهار متغیر عبارتند از اثربخشی، کارایی، توسعه، و رضایت خاطر مشارکت کننده.»(جزنی، 1380، ص 135). پیتر دراکر عملکرد کارکنان را با توجه به دو معیار اثربخشی و کارایی تعریف می کند . اثربخشی یعنی انجام دادن کارهای درست و کارایی یعنی درست انجام دادن کارها(حقیقی و همکاران، 1388، ص83). آرمسترانگ (1386: 7) عملکرد را این چنین تعریف کرده است«دست یابی به اهدافی که کمیت و کیفیت آنها تعیین شده است». فرهنگ انگلیسی آکسفورد عملکرد را به عنوان« اجرا، به کار بستن، انجام دادن هر چیز منظم یا تعهد شده» تعریف می کند. این تعریف علاوه بر اینکه در ارتباط با ستاده ها و بروندادها است، بلکه نشان می دهد که عملکرد مرتبط با انجام کار و همچنین نتایج حاصله می باشد. بنابر این عملکرد را می توان به عنوان رفتار تلقی کرد (حقیقی و همکاران، 1388، ص 83). 

 

 

 

فهرست مطالب

عملکرد کارکنان

2-7- تعاریف و مفاهیم عملکرد کارکنان

2-8- اهمیت و ضرورت عملکرد کارکنان

2-9- استراتژی های بهسازی عملکرد

2-10- عوامل مؤثر بر عملکرد کارکنان

2-10-1- توان یا آمادگی کاری

2-10-2- حمایت سازمانی

2-10-3- انگیزش یا تمایل

2-10-4- بازخورد

2-10-5- سازگاری محیطی

2-11- مدیریت عملکرد

2-12- ارزیابی عملکرد کارکنان

2-13- فواید ارزیابی عملکرد

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد