خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مدیریت دانش و تاریخچه ی آن با فرمت docx در قالب 76 صفحه ورد
تعداد صفحات | 76 |
حجم | 270/605 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
رفتارهای سازمانی باید چنان هم راستا شوند که اطلاعات و دانش، ادغام شده و به افراد مناسب و در زمان مناسب برسد تا بتوانند با بهرهوری بیشتری عمل کنند. اول از همه، مدیریت دانش باید افراد را به اطلاعات، مرتبط کند و این ارتباط شامل فرآیندها و تشویقهایی است که برای افراد نیاز است اعتماد کنند و از اطلاعات موجود استفاده کنند بلکه تجارب و اطلاعاتشان را به پایگاه اطلاعاتی جهانی توزیع کنند. دوم اینکه آنها همه روزه در تحقق اهداف سازمان شریکند. افزایش بهبودی به تسریع در یادگیری، اتخاذ تصمیمات بهتر و سریعتر، افزایش کل توانایی برای توسعه، تقویت نوآوری و ایجاد انگیزه برای کارکنان منجر میشود. (انتظاری، 1385: 40).
فهرست مطالب
2- 2- 1 مقدمة مدیریت دانش
2- 2- 2 مدیریت دانش چیست؟
2- 2- 3 تعریف مدیریت دانش
2- 2- 4 تاریخچة مدیریت دانش
2- 2- 5 سیر تطور مدیریت دانش
2- 2- 6 مکاتب مدیریت دانش
2- 2- 7 دیدگاههای مدیریت دانش
2- 2- 8 نسلهای مدیریت دانش
2- 2- 9 ویژگیهای مدیریت دانش
2- 2- 10 اصول مدیریت دانش
2- 2- 11 نظریههای مدیریت دانش
2- 2- 12 مراحل مدیریت دانش
2- 2- 13 مزایای مدیریت دانش
2- 2-14 کاربرد مدیریت دانش در تصمیمات راهبردی
2- 2- 15 چالشهای مدیریت دانش و مهارتهای برطرف نمودن آن
2- 2- 16 موانع مدیریت دانش
2- 2- 18 مدیریت دانش مشتری
2- 2- 19 مقایسه مدیریت دانش، مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری
2- 2- 20 مدیریت ارتباط مشتری بر اساس دانش مشتری
منابع