خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری در مورد مدیریت مشارکتی و مبانی فکری مشارکت

دانلود مبانی و چارچوب نظری در مورد مدیریت مشارکتی و مبانی فکری مشارکت

  مبانی و چارچوب نظری در مورد مدیریت مشارکتی و مبانی فکری مشارکت
مبانی و چارچوب نظری در مورد مدیریت مشارکتی و مبانی فکری مشارکت

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مدیریت مشارکتی و مبانی فکری مشارکت با فرمت docx در قالب 36 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات36
حجم69/717 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مدیریت مشارکتی و مبانی فکری مشارکت با فرمت docx در قالب 36 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

مشارکت درگیر شدن ذهنی و عاطفی کارکنان در موقعیت های گروهی است که آنان را بر می انگیزد تا به هدفهای گروه یاری دهند و برای  رسیدن به آنها احساس مسئولیت کنند . در این تعریف سه اندیشه مهم جای دارد : درگیر شدن ، یاری دادن و احساس مسئولیت کردن . الف- درگیر شدن ذهنی و عاطفی : پیش و بیش از هر چیز مشارکت به معنی درگیر شدن ذهنی و عاطفی است، و نه تنها فعالیت و تلاش عضلانی . منظور از این درگیر شدن یک حالت روانشناختی است و نه یک وضعیت جسمانی . شخصی که مشارکت می کند به جای آنکه به حالت « کار- درگیر » درآید، به وضعیت « خود- درگیر » دست پیدا می کند . 

 

 


ب- برانگیختن برای  یاری دادن : دومین پندار در مشارکت آن است که مشارکت کارکنان را به یاری دادن بر می انگیزد ، کارکنان اختیار پیدا می کنند تا سرچشمه های ابتکار و آفرینندگی خود را ، همچنان که در نظریه پیش بینی می شود ،به سوی هدفهای سازمان بازگشاید . در چنین وضعی مشارکت از « موافقت » تفاوت پیدا می کند . مشارکت پدیده ای بیش از جلب موافقت در باره چیزی است که از پیش درباره آن تصمیم گیری شده است  . بزرگترین ارزش آن دست یابی به خلاقیت و قدرت آفرینندگی همه کارکنان است . 

 

 

 

فهرست مطالب

مدیریت مشارکتی

مقدمه

مفهوم مشارکت و مدیریت مشارکتی

ویژگی های افراد و سازمان مشارکت جو

سیرتکوین مدیریت مشارکتی

مبانی فکری مشارکت

فلسفه مدیریت مشارکتی

اهداف مدیریت مشارکتی

انواع مشارکت

پیش نیازهای مشارکت

درجات مشارکت

رابطه متناظر میان درجات مشارکت و سلسله مراتب نیازها

عوامل اقتضایی موثر بر مدیریت مشارکتی

رابطه مدیریت مشارکتی و کارکنان سازمان

سطوح مشارکت

آماده سازی سازمان برای حرکت به سوی مدیریت مشارکتی

مزایای مشارکت و مدیریت مشارکتی

موانع مشارکت

موانع سازمانی مشارکت

رابطه میان فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی

پیشینه

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.