خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری در مورد آموزش ضمن خدمت و کارکنان

دانلود مبانی و چارچوب نظری در مورد آموزش ضمن خدمت و کارکنان

  مبانی و چارچوب نظری در مورد آموزش ضمن خدمت و کارکنان
مبانی و چارچوب نظری در مورد آموزش ضمن خدمت و کارکنان

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری آموزش ضمن خدمت و کارکنان با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات39
حجم66/801 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری آموزش ضمن خدمت و کارکنان با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

عصری که در آن به سر می بریم عصر فراصنعتی است که بارزترین ویژگی آن پویایی امور و پیچیدگی است . در  این عصر باید به صفاتی هچون چالاکی اندیشه ، تفکر انتزاعی ، توان طراحی راهبردهای ذهنی از واقعیت های زندگی اجتماعی مجهز بود ، به علاوه آموزش حرفه ای پی در پی به طور معنی دار پتانسیل تاثیر گذاری بر عملیات حرفه ای را دارا است ( استفن ، 1992: 57) بدین ترتیب در کارکنان حس همکاری و روحیه همبستگی ایجاد می شود و این امر جایگزین رقابت میان افراد می شود . تحقق یافتن این شرایط مستلزم پایبند شدن به رویکردهای و نگرش های  علمی و منطقی مربوط به آموزش است . اندرسن آموزش کارکنان را چنین تعریف می کند . فرایندی است که برای تغییر رفتار کارکنان در زمان انجام کار ، از طریق به کارگیری اصول یادگیری انجام می شود . تغییر رفتار معمولاً در زمینه دانش ، مهارتها ، فعالیتها ، نگرشها و ارزشها متمرکز  می شو د  (آندرسون ، 1993: 9) . آرمسترانگ  آموزش را فرایند برنامه ریزی شده برای تغییر دانش ، نگرش ، یا مهارتهای  افراد از طریق یادگیری تعریف می کند . این امر برای دستیابی به عملکرد کارآمد در یک فعالیت یا دامنه ای از فعالیتها انجام می شود.

 

 

 

فهرست مطالب

مبانی نظری آموزش ضمن خدمت

2-1-1- کلیات آموزش کارکنان

2-1-1-1- تفاوت آموزش و توسعه

2-1-1-2- مشکلات آموزش کارکنان

2-1-1-3- دلایل عدم آموزش در برخی از سازمانها

2-1-1-3-1- ترس از آموزش

2-1-1-3-2- ترس از هزینه های آموزشی

2-1-1-3-3- مشکلات آموزش

2-1-1-4- تغییرات ناشی از آموزش

2-1-1-4-1- انتقال اطلاعات

2-1-1-4-2- ایجاد نگرشهای مثبت

2-1-1-4-3- پرورش مهارتها

2-1-1-4-4- تغییرات رفتاری

2-1-1-5- اجرای راهبرد آموزش

2-1-1-5-1- اولویتهای آموزشی

2-1-1-5-2-  کمیت و کیفیت آموزشی 

2-1-1-5-3- آموزشهای بلند مدت و میان مدت

2-1-1-5-4- آموزشهای درون یا برون سازمانی

2-1-1-5-5- محیط پیرامون آموزش

2-1-1-6- خط مشی های آموزش

2-1-1-7- اهداف آموزش

2-1-1-7-1- اهداف سطح یک ( هدفهای کلی آموزش )

2-1-1-7-2- اهداف سطح دو ( هدفهای دوره های آموزشی )

2-1-1-7-3- اهداف سطح سه ( اهداف رفتاری دوره )

2-1-1-7-4- اهداف سطح چهار ( اهداف ارزشیابی عملکرد )

2-1-2- انواع دوره های آموزش کارکنان

2-1-2-1- آموزشهای قبل از خدمت

2-1-2-2- آموزشهای بدو خدمت ( توجیهی )

2-1-2-3- آموزشهای ضمن خدمت (بعد از ورود به خدمت)

2-1-3- آموزش ضمن خدمت

2-1-3-1- انواع آموزش ضمن خدمت کارکنان

2-1-3-1-1- آموزشهای شغلی

2-1-3-1-2- آموزشهای تکمیلی

2-1-3-1-3- آموزشهای ارتقایی

2-1-3-1-4- آموزشهای تعالی سازمان

2-1-3-1-5- آموزشهای آمادگی برای دوران بازنشستگی

2-1-3-1-6- آموزش مدیران ( بهبود مدیریت )

2-1-3-2- مبانی واهداف آموزش ضمن خدمت کارکنان

2-1-3-3- اصول آموزش ضمن خدمت

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد