خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری در مورد سطوح فرهنگ و اهمیت اخلاق

دانلود مبانی و چارچوب نظری در مورد سطوح فرهنگ و اهمیت اخلاق

  مبانی و چارچوب نظری در مورد سطوح فرهنگ و اهمیت اخلاق
مبانی و چارچوب نظری در مورد سطوح فرهنگ و اهمیت اخلاق

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری سطوح فرهنگ و اهمیت اخلاق با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات40
حجم98/342 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری سطوح فرهنگ و اهمیت اخلاق با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

   فرهنگ بعنوان ارزشهای مشترک: ارزشها عبارت از ادراک مشترک از امور مطلوب هستند انعکاسهای از فرضهای اصلی فرهنگ بوده، در سطح تجربه و تحلیل پایین تر ، یعنی پایین تر از فرضهای ضمنی قرار دارند ارزشها غالبا تعیین می کنند که اعضاء چه کار باید بکنند چه کار نباید بکنند تا سازمان موفق باشند. فرهنگ بعنوان هنجارهای مشترک: درست در مقابل مفهوم ذهنی فرهنگ بعنوان مجموعه ای از فرضهای ضمنی ، یا حتی ارزشهای مشترک یک دیدگاه عینی تر از فرهنگ بااستفاده از هنجارهای رفتاری بعنوان عناصر اساسی فرهنگ ظاهر می شوند هنجارها معمولاً انتظارات غیر رسمی  و نوشته نشده ای هستند که درست در  سطح، قبل تجربه رخ می دهند هنجارها مستقیماً در رفتار تاثیر می کنند آنها خیلی قابل مشاهده تر از ارزشها یا فرضهای ضمنی هستند در نتیجه برای کمک به درک مردم از جنبه های فرهنگی زندگی سازمانی ابزار عینی تری فراهم می کنند هنجارها همچنین به وسیله تشریفاتی که مثالهای قابل رویت و موثر از اهداف اصلی سازمان تهیه می کنند به افراد شرکت کننده در آن انتقال می یابند . (هوی میسکل ،1385 :457)

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

2-2تعریف فرهنگ

2-3)سطوح فرهنگ ازنظر ادگارد شاین

2-4)تعریف و مفهوم فرهنگ سازمانی

2-4-1)ویژگی های فرهنگ سازمانی

2-4-2)جلوه های مشخص فرهنگ سازمانی

2-4-3)عناصر و مولفه های فرهنگ سازمانی

2-4-4)گونه شناسی فرهنگ سازمانی از دیدگاه نظریه پردازان

2-4-5)الگوی ادگار شاین

2-4-6)اهمیت شناخت فرهنگ برای سازمانها

2-4-7)وظایف فرهنگ سازمانی

2-5 ) تعریف اخلاق

2-6) اخلاق دراسلام

2-7)عناصر فرهنگ اخلاقی دراسلام

2- 8 ) مفهوم اخلاق حرفه ای

2-9 ) ویژگی های اخلاق حرفه ای

2-10 ) نظام های اخلاقی عمده

2-11 ) مبانی نظری اخلاق حرفه ای در اسلام

2-12 ) ضرورت ترویج اخلاق حرفه ای در سازمان

2-13 ) وظایف مدیران در اخلاقی کردن سازمان

2-14اخلاق در تدریس

2-15)پیشینه پژوهش

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.