خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه نظام و خدمات بانکی و سیر تحول آن با فرمت docx در قالب 22 صفحه ورد
تعداد صفحات | 22 |
حجم | 43/429 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
پیشرفت تکنولوژی در اواسط دهه 80 پلی به مرحله جدیدی از فناوری اطلاعات در بانک ها ایجاد کرد. کانال های جدید بانکداری مثل استفاده گسترده از دستگاه های خودپرداز ، انتقال وجوه از طریق سیستم های کامپیوتری و بانکداری تلفنی، خدمات بانکداری را برای مشتریان بانک راحت تر و مناسب تر ساخته اند و مشتری از این طریق به حساب هایش دسترسی پیدا می کند و نقل و انتقال وجه را به صورت الکترونیکی انجام می دهد. خطوط هوایی مثل ماهواره، ماکروویو، مودم های بدون سیم حجم زیادی از کار را پیش می برند، اگرچه می توان گفت در این دوره وجود نیروی انسانی در شعب بانک ها هنوز الزامی است. پول کاغذی هنوز در جریان است و از این رو دریافت پول هنوز یکی از فشارهای کاری است. سیستم های تلفنی امکان استفاده 24ساعته مشتریان را فراهم می کند. متصل شدن مشتریان به حساب های بانکی شان همان قدر که برای مشتریان سودمند است برای بانک مفید است زیرا حذف کاغذ و صرفه جویی در کارکنان امکان پذیر می شود و گسترش ظرفیت های کاری برای بانک ها نسبتا ارزان تمام می شود
فهرست مطالب
2-2) فناوری اطلاعات و سیر تحول آن در نظام بانکی
2-2-1)دوره اول – اتوماسیون پشت باجه
2-2-2) دوره دوم– اتوماسیون جلوی باجه
2-2-3)دوره سوم – متصل کردن مشتریان به حساب هایشان
2-2-4) دوره چهارم – یکپارچگی سازی سیستم ها
2-3)تکنولوژی های سلف سرویس و بانکداری
2-4) انواع سیستمهای انتقال الکترونیکی وجوه (EFT)
2-5)عوامل درون سازمانی موثر بر جذب منابع
2-5-1) عوامل خدماتی
2-5-2) عوامل مالی
2-5-3 )عوامل ارتباطی و انسانی
2-5-4 )عوامل و شرایط فیزیکی
2-5-5 )عوامل وابستگی سازمانی
2-6 )تجهیز منابع در بانک
2-6-1 ) فناوری اطلاعات و ارتباطات
2-6-2 )مهارتهای نیروی انسانی
2-6-3 ) تنوع خدمات بانکی
2-6-4 )کیفیت خدمات بانکی
2-6-5 )رضایت مشتریان ازکارکنان بانکها و مؤسسات مالی
2-6-6) مطلوبیت محیط داخلی بانکها
2-6-7) مطلوبیت محل استقرار مکانی بانکها
منابع