خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ارتباط با مشتری و مدل نظری اجزای آن با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد
تعداد صفحات | 25 |
حجم | 235/29 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
رفتار شهروند سازمانی در ادبیات مربوط به سازمان و مدیریت توجه خاصی را به خود جلب کرده است و تعاریف، عوامل تعیین کننده و پیامدهای این پدیده در محیط کار مورد بررسی قرار گرفته است. بعضی از این رفتارها عبارتند از داوطلب شدن برای انجام کارهایی که ضروری نیستند، ارایه پیشنهادات جدید برای بهبود سازمان، ضایع نکردن حقوق همکاران، شرکت داوطلبانه در کمیتههای تخصصی گروه و...(پودساکف و همکاران، 1380). آپلباوم (1384) این موارد را عنوان میکند که رفتار شهروندی سازماندهی شده رفتار احتیاطی هستند که قسمتی از نیازهای کاری رسمیکارمندان نمیباشند، اما آنها مواردی هستند که ساختار موثر سازماندهی را ارتقاء میدهند. آلنة بارنارد، راش و راسل (1380) رفتار شهروندی سازماندهی شده را این گونه معرفی میکنند که ویژگیهای ساختاری و همکاری شدهای را احاطه میکنند و آنها همه در اختیار نسخه کار رسمیهستند و نه بوسیله سیستم پاداش سازماندهی شده رسمیجبران میشوند.
فهرست مطالب
مدیریت ارتباط با مشتری
مقدمه
ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری
عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری
اهداف مدیریت ارتباط با مشتری
مزایای استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری
اجزای مدیریت ارتباط با مشتری
انواع سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری
مدل نظری اجزای مدیریت ارتباط با مشتری
روندهای ارتباط با مشتری
توسعه ی مدیریت ارتباط با مشتری
فرایند مدیریت ارتباط با مشتری
منابع