خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری آموزش عالی کشور و کیفیت

دانلود مبانی و چارچوب نظری آموزش عالی کشور و کیفیت

  مبانی و چارچوب نظری آموزش عالی کشور و کیفیت
مبانی و چارچوب نظری آموزش عالی کشور و کیفیت

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه آموزش عالی کشور و کیفیت آن با فرمت docx در قالب 57 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات57
حجم128/745 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه آموزش عالی کشور و کیفیت آن با فرمت docx در قالب 57 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

آموزش عالی مجموعه ای از دوره های تحصیلی است که متقاضیان می توانند پس از پایان تعلیمات متوسطه به آن راه یابند و دانشگاه به محلی اطلاق می شود که بر اساس دید اصولی، وارده های آن شامل سرمایه ساختمان، تجهیزات، امکانات، نیروی انسانی و در نهایت دانشجوست. فراگرد دانشگاه شامل آموزش، پژوهش، خدمت، انتقال میراث  فرهنگی، علوم و فنون است و صادره های دانشگاه نیز شامل نیروی انسانی متخصص و ماهر در زمینه های مختلف و همچنین، اختراع و اکتشاف و نوآوری علمی و گسترش دامنه علم و دانش است(شیخعلی زاده،1383).

 

 


آموزش  عالی معرف نوع مهمی از سرمایه گذاری در منابع انسانی است که با فراهم آوردن و ارتقاء بخشیدن دانش، مهارت ها و نگرش های مورد نیاز کارکنان ارشد فنی، حرفه ای و مدیریتی به توسعه اقتصادی کمک می کند. آموزش عالی به طور قطع نه تنها موجب ترویج دانش می شود، بلکه با پیشرفت های تحقیقاتی، تکنولو‍ژیکی و علمی، دانش جدید نیز بوجود می آورد(ایرانمنش وهمکاران،1383).

 

 

 

فهرست مطالب

آموزش عالی/دانشگاهی

تاریخچه آموزش عالی

روند تحولات آموزش عالی در ایران

آموزش­عالی در دوره اخیر

آموزش­عالی بعد از انقلاب­اسلامی

آموزش عالی در عصر حاضر

اهداف آموزش عالی

اهداف آموزش­عالی در ایران

مفهوم کیفیت

مفهوم کیفیت خدمات

اهمیت کیفیت خدمات

ماهیت خدمات

مفهوم کیفیت در آموزش­عالی

اهمیت و ضرورت کیفیت در آموزش­عالی مفهوم کیفیت­آموزشی

خصوصیات کیفیت آموزش­های­دانشگاهی

ویژگی­های مشخص/متمایز خدمات

تعریف کیفیت­ خدمات

مفهوم کیفیت­آموزشی

خصوصیات کیفیت آموزش­های­دانشگاهی

ویژگی­های مشخص/متمایز خدمات

تعریف کیفیت­ خدمات

اندازه­گیری کیفیت­ خدمات: مقیاس سروکوال

رویکرد تجزیه و تحلیل شکاف

شکاف کیفیت خدمات

تفاوت خدمات

انواع فعالیت‌های خدماتی

ویژگی‌های خدمات

تقسیم‌بندی مدل‌های سنجش رضایت‌مندی مشتریان

عوامل کیفیت خدمات

اندازه گیری کیفیت خدمات

برنامه آموزش امروز در کیفیت خدمات

خدمات ; نتیجه مشتری

رویکردهای قابل مقایسه با رویکرد کیفیت

و...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.