خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه خدمات به مشتریان و عوامل موثر بر وفاداری آن ها با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد
تعداد صفحات | 33 |
حجم | 66/760 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
بانکها شریان حیاتی اقتصاد هر کشورند. تلاش موسسات مالی و اعتباری در سطح جهان در جهت افزایش کارایی و جلب و تشویق مردم به سرمایه گذاری در بانک است. یکی از اهداف مدیریت، افزایش منابع بانک و توجه به خواست مشتری است. توجه به خواسته مشتری، موجب رضایت و مراجعه مجدد او می گردد و در نتیجه افزایش شهرت و اعتبار شرکت را در پی دارد. امروز، نیاز مردم به خدمات بانکی بیش از پیش در حال افزایش است. مردم انتظار خدمت بیش تر و سریع تر را دارند. حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید مستلزم برخورداری از مدیریت کارا و موثر در همه ابعاد بانک با تاکید بر مدیریت بازاریابی است.
از این رو توجه به ابعادی که بر وفاداری مشتری تاثیر می گذارد و موجب مراجعه مجدد او می شود، بسیار مهم و تحقیق در این زمینه ضروری به نظر می آید (رنجبران و غلامی، 1385). مطالعه متون مرتبط نشان داد که مراجعه مجدد افراد به سازمان مورد نظر برای دریافت خدمات یا کالاها، نوعی وفاداری محسوب می شود . بنابراین در این تحقیق مراجعه مجدد افراد و وفاداری به یک معنی می باشد و در هر قسمتی که از این کلمات استفاده شده، معانی یکسانی دارند.
فهرست مطالب
مقدمه
2-2) مراجعه مجدد مشتریان
2-2-1)تعاریف مراجعه مجدد مشتریان
2-2-2) انواع وفاداری و مراجعه مجدد به خدمات
2-2-3) مزایای وفاداری مشتری
2-2-4) مراجعه مجدد و وفاداری مشتریان به بانکها
2-2-5) سایر عوامل موثر بر وفاداری و مراجعه مجدد مشتریان بانکها
2-2-6) ابعاد مراجعه مجدد مشتریان
2-2-7) دیدگاههای مختلف در مورد مراجعه مجدد مشتریان
2-3) مزایای درک شده
2-3-1)ابعاد مزایای درک شده
2-4) هزینه های درک شده
2-4-1) ابعاد هزینه های درک شده
2-5) ارزش درک شده
2-5-1) انواع ارزش درک شده
2-6) پیشینه ادبیاتی موضوع
منابع