خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری خدمات به مشتریان و عوامل موثر بر وفاداری آن ها

دانلود مبانی و چارچوب نظری خدمات به مشتریان و عوامل موثر بر وفاداری آن ها

  مبانی و چارچوب نظری خدمات به مشتریان و عوامل موثر بر وفاداری آن ها
مبانی و چارچوب نظری خدمات به مشتریان و عوامل موثر بر وفاداری آن ها

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه خدمات به مشتریان و عوامل موثر بر وفاداری آن ها با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات33
حجم66/760 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه خدمات به مشتریان و عوامل موثر بر وفاداری آن ها با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

بانکها شریان حیاتی اقتصاد هر کشورند. تلاش موسسات مالی و اعتباری در سطح جهان در جهت افزایش کارایی و جلب و تشویق مردم به سرمایه گذاری در بانک است. یکی از اهداف مدیریت، افزایش منابع بانک و توجه به خواست مشتری است. توجه به خواسته مشتری، موجب رضایت و مراجعه مجدد  او می گردد و در نتیجه افزایش شهرت و اعتبار شرکت را در پی دارد. امروز، نیاز مردم به خدمات بانکی بیش از پیش در حال افزایش است. مردم انتظار خدمت بیش تر و سریع تر را دارند. حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید مستلزم برخورداری از مدیریت کارا و موثر در همه ابعاد بانک با تاکید بر مدیریت بازاریابی است.

 

 

 

از این رو توجه به ابعادی که بر وفاداری مشتری تاثیر می گذارد و موجب مراجعه مجدد او می شود، بسیار مهم و تحقیق در این زمینه ضروری به نظر می آید (رنجبران و غلامی، 1385). مطالعه متون مرتبط نشان داد که مراجعه مجدد افراد به سازمان مورد نظر برای دریافت خدمات یا کالاها، نوعی وفاداری محسوب می شود . بنابراین در این تحقیق مراجعه مجدد افراد و وفاداری به یک معنی می باشد و در هر قسمتی که از این کلمات استفاده شده، معانی یکسانی دارند.

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

2-2) مراجعه مجدد مشتریان

2-2-1)تعاریف مراجعه مجدد مشتریان

2-2-2) انواع وفاداری و مراجعه مجدد به خدمات

2-2-3) مزایای وفاداری مشتری

2-2-4) مراجعه مجدد و وفاداری مشتریان به بانکها

2-2-5) سایر عوامل موثر بر وفاداری و مراجعه مجدد مشتریان بانکها

2-2-6) ابعاد مراجعه مجدد مشتریان

2-2-7) دیدگاههای مختلف در مورد مراجعه مجدد مشتریان

2-3) مزایای درک شده

2-3-1)ابعاد مزایای درک شده

2-4) هزینه های درک شده

2-4-1) ابعاد هزینه های درک شده

2-5) ارزش درک شده

2-5-1) انواع ارزش درک شده

2-6) پیشینه ادبیاتی موضوع

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.