خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد بانک و موسسه ها با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد
تعداد صفحات | 23 |
حجم | 77/896 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
از آنجایی که بانک ها به عنوان مهمترین نهادهای بازار مالی در ایران به دلیل عدم گسترش بازارهای مالی از یک سو و ملی بودن بانک ها از سوی دیگر، از کارایی مطلوبی برخوردار نبوده اند لذا چنین به نظر می رسد که ارزیابی عملکرد بانک ها در کشور از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد.(ریاضت،1381)
لذا بنابر اهمیت موضوع مورد بحث، در این فصل ابتدا به عملکرد موسسه و مدل های ارزیابی آن پرداخته میشود. سپس در قسمت های بعدی بترتیب مفهوم قابلیت های بازاریابی، تعریف متغیرهای تحقیق، مفهوم پویایی های رقابتی و نقش قابلیتهای بازاریابی در عملکرد موسسه که شامل چارچوب نظری تحقیق و مدل مربوطه است آورده می شود و در آخر پیشینه تحقیق بیان می شود.
فهرست مطالب
عملکرد موسسه
2-2-1.عملکرد بانک ها
2-2-2.ضرورت ارزیابی عملکرد
2-2-3.مدل های مختلف ارزیابی عملکرد
2-2-3-2.مدل ارزش افزوده اقتصادی(1980)
2-2-3-3.مدل هزینه یابی بر مبنای فعالیت
2-2-3-4.ماتریس عملکرد
2-2-3-5.هرم عملکرد
2-2-3-6.پرسشنامه اندازه گیری عملکرد(1990)
2-2-3-7.مدل نتایج و تعیین کننده ها(1991)
2-2-3-8.کارت امتیازدهی متوازن(1992)
2-2-3-9.فرایند کسب و کار(1996)
2-2-3-10.مدل تعالی سازمان(1998)
2-2-3-11.تحلیل ذی نفعان(2001)
2-2-3-12.چارچوب یکپارچه اندازه گیری عملکرد(2000)
2-2-3-13. DEA مدل تحلیل پوششی داده ها
منابع