خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه برند و عوامل تعیین کننده ارزش آن با فرمت docx در قالب 74 صفحه ورد
تعداد صفحات | 74 |
حجم | 272/1018 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
برند به دو روش به ارزش شرکت می افزاید : ابتدا مشتریان جدید را با توسعه و تمرکز آگاهی و شناخت جذب می کند،سپس به مشتریان فعلی یادآوری می کند تا درباره شرکت اندیشیده و این کار را به طور مطلوبی انجام دهند. برند را می توان به عنوان مکانیسمی جهت متعهد کردن خریدار و فروشنده در یک رابطه بلند مدت توصیف نموده و نقشی اساسی را برای آن در ایجاد این رابطه ایفا نمود از این رو برند می تواند به عنوان یک ابزار تدافعی بازار یابی به منظور حفظ مشتریان فعلی و نیز به عنوان یک ابزار تهاجمی بازار یابی برای بدست آوردن مشتریان جدید عمل کند. برند یک ابزار مهم رابطه ای در مجموعه مدیریت ارتباط مشتری شرکت است و به دو دلیل برای مصرف کننده با ارزش است اول اینکه ریسک ادراک شده مصرف را کاهش می دهند و دوم اینکه در هزینه های تصمیم گیری صرفه جویی می شود(حیدرزاده و همکاران،1390 : 71). برندها می توانند وفاداری مشتری و اثربخشی بازار یابی را افزایش دهند،کشش قیمتی تقاضا را کاهش دهند و باعث بهبود جایگاه رقابتی شرکت شوند(مراد و دیگران ،2011 : 405).
فهرست مطالب
2-1-1) تعریف برند
2-1-2) تاریخچه برند
2-1-3) آگاهی از کشور سازنده نام تجاری
2-1-4) ارزش ویژه برند
2-1-5) ابعاد ارزش ویژه برند
2-1-6) اثرات ارزش ویژه برند
2-1-7) عوامل تعیین کننده ارزش ویژه برند
2-1-8) بازاریابی و ارزش ویژه برند
2-1-9) عوامل مؤثر بر ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری
2-1-10) ارتباطات میان ابعاد و ارزش ویژه برند
2-1-11) دستیابی به برندهای قدرتمند
2-1-12) عوامل تحریک کننده قدرت برند
2-1-13) منافع ایجاد برند قدرتمند
2-1-14) بازار مصرف و رفتار مصرف کننده
2-2)پیشینه تحقیق
منابع