خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری برند و عوامل تعیین کننده ارزش

دانلود مبانی و چارچوب نظری برند و عوامل تعیین کننده ارزش

  مبانی و چارچوب نظری برند و عوامل تعیین کننده ارزش
مبانی و چارچوب نظری برند و عوامل تعیین کننده ارزش

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه برند و عوامل تعیین کننده ارزش آن با فرمت docx در قالب 74 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات74
حجم272/1018 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه برند و عوامل تعیین کننده ارزش آن با فرمت docx در قالب 74 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

برند به دو روش به ارزش شرکت می افزاید : ابتدا مشتریان جدید را با توسعه و تمرکز آگاهی و شناخت جذب می کند،سپس به مشتریان فعلی یادآوری می کند تا درباره شرکت اندیشیده و این کار را به طور مطلوبی انجام دهند. برند را می توان به عنوان مکانیسمی جهت متعهد کردن خریدار و فروشنده در یک رابطه بلند مدت توصیف نموده و نقشی اساسی را برای آن در ایجاد این رابطه ایفا نمود از این رو برند می تواند به عنوان یک ابزار تدافعی بازار یابی به منظور حفظ مشتریان فعلی و نیز به عنوان یک ابزار تهاجمی بازار یابی برای بدست آوردن مشتریان جدید عمل کند. برند یک ابزار مهم رابطه ای در مجموعه مدیریت ارتباط مشتری شرکت است و به دو دلیل برای مصرف کننده با ارزش است اول اینکه ریسک ادراک شده مصرف را کاهش می دهند و دوم اینکه در هزینه های تصمیم گیری صرفه جویی می شود(حیدرزاده و  همکاران،1390 : 71). برندها می توانند وفاداری مشتری و اثربخشی بازار یابی را افزایش دهند،کشش قیمتی تقاضا را کاهش دهند و باعث بهبود جایگاه رقابتی شرکت شوند(مراد و دیگران ،2011 : 405).

 

 

 

فهرست مطالب

2-1-1) تعریف برند

2-1-2) تاریخچه برند

2-1-3) آگاهی از کشور سازنده نام تجاری

2-1-4) ارزش ویژه برند

2-1-5) ابعاد ارزش ویژه برند

2-1-6) اثرات ارزش ویژه برند

2-1-7) عوامل تعیین کننده ارزش ویژه برند

2-1-8) بازاریابی و ارزش ویژه برند

2-1-9) عوامل مؤثر بر ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری

2-1-10) ارتباطات میان ابعاد و ارزش ویژه برند

2-1-11) دستیابی به برندهای قدرتمند

2-1-12) عوامل تحریک کننده قدرت برند

2-1-13) منافع ایجاد برند قدرتمند

2-1-14)  بازار مصرف و رفتار مصرف کننده

2-2)پیشینه تحقیق

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد