خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه خدمات الکترونیک و مزایای آن با فرمت docx در قالب 18 صفحه ورد
تعداد صفحات | 18 |
حجم | 36/749 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
در روش شبکههای مدیریت یافته، بانک برای ارتباط با مشتریان خود از شبکههایی که قبلاً ایجاد شده استفاده میکند. در روش اینترنت با رایانههای شخصی، بانک با ایجاد یک پایگاه اینترنتی و معرفی آن به مشتریان، با آنها ارتباط متقابل برقرار کرده و ارائه خدمت میکند(مالسورت و همکاران، 2002).
در روش بانکداری تلفنی، تلفن(اعم از تلفن ثابت و همراه) وسیله ارتباطی بانک با مشتریان خود بوده و از این طریق خدمات بانکی عرضه میشود. تعداد استفادهکنندگان بانک از طریق تلفن همراه در سال 2004 بیش از 14 میلیون نفر بوده است. با استفاده از ماشینهای خودپرداز نیز بانکها میتوانند خدمات متنوعی از قبیل برداشت نقدی، سپردهگذاری، انتقال وجوه، پرداخت صورتحساب وغیره را به مشتریان خود ارائه دهند(میلر و همکاران، 2008).
فهرست مطالب
کسب و کار الکترونیک
تجارت الکترونیک
بانکداری الکترونیکی
مزایای بانکداری الکترونیک
یک فرصت، یک تهدید
خدمات الکترونیک
تعاریف خدمات الکترونیکی
ویژگیهای خدمات الکترونیکی
کیفیت خدمات الکترونیکی
تعاریف کیفیت خدمات الکترونیکی
مدلهای سنجش کیفیت خدمات الکترونیک
منابع