خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری مخاطب بر مبنای ویژگی های جمعیتی

دانلود مبانی و چارچوب نظری مخاطب بر مبنای ویژگی های جمعیتی

  مبانی و چارچوب نظری مخاطب بر مبنای ویژگی های جمعیتی
مبانی و چارچوب نظری مخاطب بر مبنای ویژگی های جمعیتی

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مخاطب بر مبنای ویژگی های جمعیتی با فرمت docx در قالب 22 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات22
حجم31/659 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مخاطب بر مبنای ویژگی های جمعیتی با فرمت docx در قالب 22 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

همان طور که در مقدمه ذکر شد، ارتباط مؤثر زمانی برقرار می شود که پیام فرستنده، متناسب با ویژگی های مخاطب طراحی شود.بر این اساس، برنامه ریزان فرهنگی و ارتباطی باید دسته بندی درستی از مخاطبان داشته باشند، ویژگی های آنان را بدانند و در زمان و مکان مناسب، پیام متناسب را برای او ارسال نماید.

 

 

 

فهرست مطالب

مخاطب به عنوان عامل اثرپذیر در رفتار

2-7-1 تعریف مخاطب

2-7-2 دسته بندی مخاطب

2-7-2-1 مخاطبان بر مبنای ویژگی های جمعیت شناختی

2-7-2-2 مخاطبان بر حسب باورها

2-7-2-3 مخاطبان بر حسب نگرش ها

2-7-2-4 مخاطبان بر اساس رفتار

2-7-2-5 مخاطبان بر اساس دسترسی

2-7-2-6 مخاطبان بر اساس منابع درآمدی

2-7-2-7 مخاطبان بر اساس مراحل فراگرد

2-7-2-8 مخاطبان بر اساس استفاده از رسانه ها

2-7-2-9 مخاطبان بر اساس موضوع و ارتباط

2-7-2-10 مخاطبان بر اساس قومیت و استفاده از رسانه ها

2-8 نگرش کاربردی به تلویزیون در جمهوری اسلامی ایران

2-8-1 تلویزیون در جمهوری اسلامی ایران

2-8-2 شاخصه های رسانه دینی در جمهوری اسلامی ایران

2-8-3 ملاحظات برنامه ریزی فرهنگی در تعامل میان دین و رسانه

2-8-4 مورد کاوی " ازتو می پرسند"

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.