خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری هویت و هویت فرهنگی

دانلود مبانی و چارچوب نظری هویت و هویت فرهنگی

  مبانی و چارچوب نظری هویت و هویت فرهنگی
مبانی و چارچوب نظری هویت و هویت فرهنگی

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه هویت و هویت فرهنگی با فرمت docx در قالب 29 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات29
حجم72/566 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه هویت و هویت فرهنگی با فرمت docx در قالب 29 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

جامعه شناسان با تأکید بر دیالکتیک میان فرد و جامعه معتقدند که هویت در نگرش‌ ها و احساسات افراد نمود می‌ یابد، ولی بستر شکل گیری آن زندگی جمعی است. هویت اجتماعی نمود یافته در شخصیت، جدا از دنیای اجتماعی سایر افراد معنایی ندارد. افراد یگانه و متفاوت هستند، امّا شخصیت‌-شان، کاملاً به صورت اجتماعی به واسطة مراحل مختلف اجتماعی شدن و تعامل اجتماعی، ساخته می ‌شود (جنکینز، 35:1381).

 

 


بنابراین بر اساس دیدگاه جامعه شناسان فردگرا از جمله «جرج هربرت مید» و «تاچفل» هویت اجتماعی عبارتست از: «آن بخش از برداشت یک فرد از خود، همراه با تعلّق ارزشی و احساسی ناشی از آن که از آگاهی او نسبت به عضویت در گروه (های) اجتماعی سرچشمه می ‌گیرد» (تاجفل، 63:1978). هویّت ها انعطاف پذیر و تغییر پذیرند، برخی از هویّت ها به صورت همزمانجمع پذیر بوده و اشکالی بر این هم زمانی وجود ندارد و برخی به طور هزمان قابل جمع نیستند و از این منظر می توان هویّت ها را به موازات و یا در تقاطع یکدیگر ملاحظه کرد(مقصودی،210:1381).

 

 

 

فهرست مطالب

هویّت و هویّت فرهنگی

2-3-1- هویّت

2-3-2- هویت فرهنگی

2-3-2-1- هویّت ملّی

2-3-2-2- هویّت دینی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.