خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری اطلاع رسانی و بحران

دانلود مبانی و چارچوب نظری اطلاع رسانی و بحران

  مبانی و چارچوب نظری اطلاع رسانی و بحران
مبانی و چارچوب نظری اطلاع رسانی و بحران

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه اطلاع رسانی و بحران با فرمت docx در قالب 9 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات9
حجم27/898 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه اطلاع رسانی و بحران با فرمت docx در قالب 9 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

اطلاع رسانی فرآیندی است که طی آن و از طریق آن اطلاعات مورد نیاز برای انجام دادن وظیفه‌ای از منبع مطلع به گیرنده‌ی غیر مطلع یا کم مطلع منتقل می‌شوند. (جبلی ۱۳۸۰؛ ۵۳) در فرآیند اطلاع رسانی نکاتی چند حائز اهمیت است، اولین نکته مخاطب شناسی‌است و دوم شیوه‌های اطلاع رسانی و سپس حقایق، اطلاعات و داده‌هایی می‌باشد که می‌خواهیم انتقال دهیم. اطلاع رسانی از ابتدای حیات انسان وجود داشته و مطابق تقسیم بندی انجام شده در چهار دوره‌ی شفاهی، گوتنبرگ، مارکنی و هم اکنون در دهکده‌ی جهانی قرار دارد. اطلاع رسانی با وسایل ارتباط جمعی نوین دارای ویژگی‌های خاصی می‌باشد که باعث ایجاد تنوع در شیوه‌های اطلاع رسانی شده است.

 

 

 

فهرست مطالب

اطلاع رسانی و بحران

کارکرد رسانه در بحران

نقش اساسی رسانه‌ها در بحران

جایگاه رسانه در بحران

نقش رسانه‌ها در کاهش عوارض روانی بحران

رسانه‌ها و بحران‌های نوین

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.