خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری روابط عمومی و تعاریف

دانلود مبانی و چارچوب نظری روابط عمومی و تعاریف

  مبانی و چارچوب نظری روابط عمومی و تعاریف
مبانی و چارچوب نظری روابط عمومی و تعاریف

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه روابط عمومی و تعاریف آن با فرمت docx در قالب 65 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات65
حجم112/8 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه روابط عمومی و تعاریف آن با فرمت docx در قالب 65 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

«1- فعالیتهای یک صنعت، اتحادیه، شرکت، حرفه، دولت ویا سازمان های دیگر برای ایجاد و نگهداری روابط صحیح و مفید با گروههای خاصی از مردم مانند مشتریان، کارکنان، سهامداران و یا عموم مردم به منظور تطبیق خود با محیط و توجیه خود در جامعه 2- کیفیت اعمال فوق و یا درجه توفیق آنها در افزایش تفاهم عامه از سازگاری اقتصادی و اجتماعی سازمان 3- هنر یا حرفه سازمان دادن و توسعه فعالیتهای فوق»

 

 

 

فهرست مطالب

تعاریف روابط عمومی

2-2-2- ویژگیهای روابط عمومی

2-2-3-  نقشها و وظایف روابط عمومی

2-2-4- انواع روابط عمومی

2-2-5- نقش ها و وظایف کارشناسان روابط عمومی

2-2-6- موانع و مشکلات ساختاری روابط عمومی در ایران از دید کارشناسان و استادان ارتباطات

2-2-7- روابط عمومی در جامعه اطلاعاتی

2-2-8- روابط عمومی الکترونیک

2-2-9- فرآیندهای کلیدی روابط عمومی

2-2-10- روابط عمومی و سازمان ها

2-2-11- روابط عمومی و مدیریت استراتژیک

2-2-12- مدیریت ارتباط با مشتری

2-2-13-  روابط عمومی و مدیریت مشارکتی در سازمان

روابط عمومی مالی

2-2-14- روابط عمومی و نظام بانکداری

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.