خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری دین و کارکردهای آن بر حسب نوع نگرش

دانلود مبانی و چارچوب نظری دین و کارکردهای آن بر حسب نوع نگرش

  مبانی و چارچوب نظری دین و کارکردهای آن بر حسب نوع نگرش
مبانی و چارچوب نظری دین و کارکردهای آن بر حسب نوع نگرش

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه دین و کارکردهای آن بر حسب نوع نگرش با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات39
حجم59/606 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه دین و کارکردهای آن بر حسب نوع نگرش با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

گروهی دین را دارای کارکرد منفی می شمارنداز جمله این گروه می توان به مارکس و به تبع آن مارکسیست ها اشاره کرد. مارکس و مارکسیستها بر این باورند که دین، هیچ گونه کارکرد مثبتى ندارد و نه تنها موجب تکامل حیات اجتماعى و زمینه‏ساز سعادت بشر نمى‏شود بلکه مانع تکامل انسانها و موجب تخدیر ملتهاست. آنها در فلسفه تاریخ و تکامل اجتماعى بر رشد ابزار تولید، تأکید کرده و تغییر روابط اجتماعى انسانها را زاییده تحول ابزار تولید دانسته‏اند.  به زعم مارکس با پیدایش اولین ابزار تولید، «برده دارى و مالکیت فردى‏» شکل مى‏گیرد و در کنار این شکل‏گیرى «دولت و مذهب‏» پدید مى‏آید. 
 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

دیدگاه های اساسی درباره کارکردهای دین

کارکردهای دین برحسب نوع نگرش

کارکردهای منفی

نقد نظریه مارکس و مارکسیست ها

کارکردهای مثبت دین

همیشگی بودن کارکردهای مثبت

مقطعی بودن کارکردهای مثبت دین

نقد نظریه ی اگوست کن

کارکردبرحسب قلمروی آن 

نظریات حداقلی دین و نقد آن ها

نظریه حداکثری دین

نقد نظریه ی حداکثری دین

نظریه ی اعتدالی دین

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.