خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه بازنمایی در علوم اجتماعی با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش
تعداد صفحات | 63 |
حجم | 90/987 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
کارکرد اساسی و بنیادین رسانهها عبارتست از بازنمایی واقعیتهای جهان خارج برای مخاطبان واغلب دانش و شناخت ما از جهان بوسیله رسانهها ایجاد میشود و درک ما از واقعیت بواسطه و به میانجیگری روزنامهها، تلویزیون، تبلیغات و فیلمهای سینمایی و ... شکل میگیرد. رسانهها جهان را برای ما تصویر میکنند. رسانهها این هدف را با انتخاب و تفسیر خود در کسوت دروازبانی و بوسیله عواملی انجام میدهند که از ایدئولوژی اشباع هستند... آنچه ما به مثابه یک مخاطب از آفریقا و آفریقایی ها، صرب ها و آلبانیایی تبارها، اعراب و مسلمانان و ... می دانیم ناشی از تجربه مواجهه با گزارش ها و تصاویری است که بواسطه رسانهها به ما ارایه شدهاست.
فهرست مطالب
2-2 مرور مفهومی
2-2-1 بازنمایی
2-2-1 استراتژیهای بازنمایی
2-2-2 نشانه شناسی
2-2-3 جنسیت
مرور تجربی
2-4 مرور نظری
2-4-1 نظریه بازنمایی
2-4-2 استراتژیهای بازنمایی
منابع