خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری رسانه و وسایل ارتباط جمعی

دانلود مبانی و چارچوب نظری رسانه و وسایل ارتباط جمعی

  مبانی و چارچوب نظری رسانه و وسایل ارتباط جمعی
مبانی و چارچوب نظری رسانه و وسایل ارتباط جمعی

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه رسانه و وسایل ارتباط جمعی با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات32
حجم49/974 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه رسانه و وسایل ارتباط جمعی با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

وظایف روانی اجتماعی که شامل ایجاد همبستگی اجتماعی (کوشش برای ترک گوشه گیری و جستجوی پیوند های حرفه ای به جای روابط خویشاوندی دوستانه)، سلامت جسمی و فکری (توجه به استراحت و آرامش افراد و تهیه وسایل تفریح و سرگرمی آنان) و درمان روانی (فراموشی ناراحتی ها، رهایی از دلهره ها و جبران سرخوردگی ها) می باشد (رستگار مقدم، 1379: 130).
 

 

 

فهرست مطالب

مسائلی پیرامون رسانه­های جمعی

3-3-1- مفهوم و اهمیت رسانه­های جمعی

3-3-2- کارکردهای رسانه­های جمعی

3-3-3- دوره­بندی نظریات مربوط به تأثیرات رسانه­های جمعی

3-4- نظریات مربوط به تأثیر رسانه­های جمعی بر اعتماد

3-4-1- پاتنام

3-4-2- اوسلنر

3-4-3- زتومکا

3-4-4- کلمن

3-4-5- گیدنز

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.