خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه تجارت الکترونیک و تجارت سنتی با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد
تعداد صفحات | 19 |
حجم | 42/541 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
تعریف تجارت الکترونیک از دیدگاه فناوری اطلاعات نیز نگاه علم ارتباطات را به این پدیده تکمیل میکند؛ «آن دسته از کاربردهای فناوری اطلاعات که به صورت سیستمی برای پشتیبانی و پیشرفت دادن جریان کاری و مبادلات تجاری ایجاد شده است.» از دیدگاه تجاری نیز تجارت الکترونیک ابزاری است که کسبوکارهای مختلف، شرکای آنها و مشتریان آنها را قادر میسازد که موضوعاتی چون کیفیت خدمات، سرعت تحویل و خدمات پس از فروش را ارتقای وموضوعاتی همچون هزینهها را کاهش دهند(جلالی،1383) .
استفاده از فناوریهای الکترونیکی در انجام امور بازرگانی پیشینهای نسبتا طولانی دارد. در حقیقت نیاز به تجارت الکترونیکی از تقاضای بخشهای خصوصی و عمومی برای استفاده از فناوری اطلاعات ناشی میشود؛ تقاضایی که به منظور کسب رضایت مشتری و هماهنگی مؤثر درون سازمانی ایجاد شده است.میتوان گفت این نوع تجارت ، از حدود سال ۱۹۶۵ آغاز شد؛ زمانی که مصرفکنندگان توانستند پول خود را از طریق ماشینهای خود پرداز دریافت کرده و خریدهای خود را با کارتهای اعتباری انجام دهند.
فهرست مطالب
تجارت الکترونیک
2-7-تجارت الکترونیکی در برابر تجارت سنتی
2-8-دوران گذار فناوری اطلاعات ایران
2-9-فناوری اطلاعات و ارتباطات و روستاهای ایران
2-9-1--مدیریت روستایی و توسعه کشاورزی ،ICT
2-9-2-ترویج کشاورزی و فناوریهای ارتباطات و اطلاعات
2-9-2-1-رویکرد های برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات
2-10-تاریخچه سرویسهای اینترنتی و پیدایش آنها
2-10-1-کیوسکهای اینترنت در کشورهند
2-11-اهداف دفاتر
2-12-مدل های TTF; UTAUT
2-12-1-مدل TTF
2-12-2-مدل UTAUT
2-13-روستاهای شهر زادهان