خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری انگیزه پیشرفت تحصیلی و زمینه های اجتماعی

دانلود مبانی و چارچوب نظری انگیزه پیشرفت تحصیلی و زمینه های اجتماعی

  مبانی و چارچوب نظری انگیزه پیشرفت تحصیلی و زمینه های اجتماعی
مبانی و چارچوب نظری انگیزه پیشرفت تحصیلی و زمینه های اجتماعی

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه انگیزه پیشرفت تحصیلی و زمینه های اجتماعی آن با فرمت docx در قالب 51 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات51
حجم114/57 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه انگیزه پیشرفت تحصیلی و زمینه های اجتماعی آن با فرمت docx در قالب 51 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

پژوهشگران انگیزش پیشرفت تحصیلی را مربوط به دو طبقه از اهداف می دانند : اهداف عملکردی و اهداف یادگیری (دوئیک ،1998). دوئیک (1998) در نظریه هدف – محوری خود پیش بینی می کند ، رفتار افراد با سوگیری های متفاوت در دست یابی به اهداف، به ادراک آنان از توانایی هایشان بستگی خواهد داشت.

 

 


دوئیک (1998) اشاره می کند در اهداف عملکردی، هدف، عملکرد و کفایت است و دانش آموزان موفقیت ها را به عنوان ملاک کفایت خویش می دانند . در اهداف یادگیری ، هدف ، یادگیری و تسلط بر کفایت است. در این حالت افراد به دنبال هدف های دیگری هستند و در جستجوی فعالیت جدید و افزایش کفایت خود تلاش می کنند. به عبارت دیگر ، دانش آموزانی که اهداف عملکردی را مد نظر دارند ، در ابتدا علاقه مند به اکتساب ارزشیابی های مثبت از توانای هایشان هستند ، سعی می کنند تا از موارد منفی اجتناب کنند ، این افراد ترجیح می دهند ارزشیابی مثبتی در یک تکلیف آسان تر به دست آورندتا این که احتمال ارزشیابی منفی در تکلیفی مهم تر و چالش انگیزتر را بپذیرند.
 

 

 

فهرست مطالب

2-1-1-انگیزش پیشرفت تحصیلی

2-1-2-پیشرفت

2-1-3-اهداف پیشرفت

2-1-4-منشا نیاز به پیشرفت

2-1-5-مدل پیشرفت اتکینسون

2-1-6-نظریه مک کللند

2-1-7-انگیزه پیشرفت

2-1-8-زمینه اجتماعی انگیزه پیشرفت

2-1-9-ویژگی های دانش آموزان دارای انگیزش پیشرفت

2-1-10-نظریه های انگیزشی

2-1-10-4-وین ماندی و همکارانش

2-1-10-5-بیریل سان و استانیر

2-1-10-6-میسکل

2-1-10-7-فروید

2-1-11-انگیزش هدف است یا وسیله

2-1-12-عوامل موثر بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

2-1-13-ارتباط انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی

2-1-14-ویژگی دانش آموزان دارای انگیزه پیشرفت بالا

2-1-15-راه کارهای ایجاد انگیزه در دانش آموزان و تاثیر آن در پیشرفت تحصیلی

2-1-16-آموزش انگیزه پیشرفت 

2-1-23-ابعاد خودکارآمدی

2-1-24-سبک های اسنادی

2-1-25-منابع کنترل  

2-1-26-جریان نسبت دادن

2-1-27-پیشایندهای استنباطهای علی

2-1-28-خواص استنباطهای علی


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.