خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه عملکرد شغلی و عوامل موثر بر آن با فرمت docx در قالب 12 صفحه ورد
تعداد صفحات | 12 |
حجم | 47/1004 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
کیفیت و اثربخشی مدیریت نظام اجرایی عامل حیاتی و مهم در تحقیق برنامه های توسعه: و رفاه ملتها است. بالا بودن هزینه های سازمان و تأمین این هزینه ها از محل منابع معمولی که روز به روز محدودتر می شود و پایین بودن اثربخشی این سازمانها، دولتها را به این فکر انداخته است که تحقق اهداف سازمان را مورد توجه قرار دهند. توجه به نتایج و تحقق اهداف، بهبود مستمر کیفیت خدمات و محصولاتی که سازمانها ارائه می کنند همچنین تأمین رضایت شهروندان، توجه به مدیریت و ارزیابی عملکرد آن را الزامی می سازد (رفیعی، 1383).
در مورد ارزیابی عملکرد تعاریف مختلفی وجود دارد، که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است: - ارزیابی عملکرد فرایندی است که همه سازمانها باید آن را انجام دهند، آنها ممکن است این کار را به صورت کاملاً سیستماتیک و یا به صورت خیلی سریع، خاص و ویژه انجام دهند. ولی به هر حال شرکتها برای بهبود باید ارزیابی عملکرد را صورت بخشند (پارکر، 2000).
فهرست مطالب
2-5- تعاریف عملکرد شغلی
2-5-1- تعاریف عملکرد
2-5-2- ارزیابی عملکرد
2-5-3-اهداف ارزیابی عملکرد
2-5-4- مزایای ارزشیابی عملکرد
2-5-5- عوامل موثر بر عملکرد
2-5-6- ارتباط ابعاد تعهد با عملکرد
2-5-7- رابطه ارزیابی عملکرد و پاداش با تعهدسازمانی
2-5-8- روشهای اصلی ارزیابی عملکرد
منابع