خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری اعتیاد به اینترنت

دانلود مبانی و چارچوب نظری اعتیاد به اینترنت

  مبانی و چارچوب نظری اعتیاد به اینترنت
مبانی و چارچوب نظری اعتیاد به اینترنت

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه اعتیاد به اینترنت با فرمت docx در قالب 48 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات48
حجم98/849 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه اعتیاد به اینترنت با فرمت docx در قالب 48 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

لفظ این نوع اعتیاد، بیشتر تداعی گر اعتیادهای سنتی همچون اعتیاد به الکل، نیکوتین، مواد مخدر و قمار است؛ اما اعتیاد از طریق اینترنت با وجهه جدیدی روبه رو شده است. گسترش رایانه‏های شخصی و افزایش اتصال به اینترنت در خانه و محل کار، منجر به ظهور معضلی به نام «اعتیاد برخط» شده است. اعتیاد به اینترنت شامل اعتیاد به اتاق‏های گپ زنی، هرزه‏نگاری، قمار برخط و خریدهای اینترنتی می‏شود. همچون دیگر اعتیادها، این نوع اعتیاد نیز فرد معتاد را از خانواده و اطرافیانش منزوی می‏سازد. اعتیادهای رفتاری، همچون اعتیاد به شبکه اینترنت، می‏توانند موجب تخریب سلامت، روابط، احساسات و نهایتاً روح و روان فرد گردند (تقی زاده، 1389).
 

 

 

فهرست مطالب

تاریخچه اعتیاداینترنتی

تعریف اختلال اعتیاد به اینترنت

طبقه بندی وابستگی به اینترنت

ارزیابی

نشانگان بالینی

همه گیری شناسی

اختلالات مختلط روانپزشکی

علایم آسیب شناختی استفاده از اینترنت(PIU)

تشخیص

علت شناسی ـ نظریه ها

اقدام های درمانی

عواقب منفی استفاده ازاینترنت

DSM و وابستگی به اینترنت

جذب شدن

غرق شدن

انواع غرق شدن

حالتهای غرق شدن

پیشینه عملی

تحقیقات داخلی

تحقیقات خارجی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.