خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری خوداشتغالی و انواع

دانلود مبانی و چارچوب نظری خوداشتغالی و انواع

  مبانی و چارچوب نظری خوداشتغالی و انواع
مبانی و چارچوب نظری خوداشتغالی و انواع

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه خوداشتغالی و انواع آن با فرمت docx در قالب 48 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات48
حجم109/111 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه خوداشتغالی و انواع آن با فرمت docx در قالب 48 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 


خود اشتغالی یا کار برای خود، تنوعی اشتغال است که افراد بیکار از طریق مشارکت در برنامه آموزشی، همراه با فراگیری یا توسعه اطلاعات و ارتقای دانش فنی و مهارت حرفه ای خود، از امکانات مورد نیاز برای تهیه ابزار و لوازم کار، مواد اولیه و امکانات لازم برای تولید، عرضه و فروش کالا و خدمات بهره مند می شوند ( رئوفی،1381). خود اشتغالی مفهومی است در برابر دگر اشتغالی که مبین کار کردن و کسب درآمد برای خود می باشد. بدیهی است که در این گونه اشتغال، برخلاف مزدبگیری و حقوق بگیری، میزان در آمد شاغل ثابت نبوده و بستگی به میزان سودآوری فعالیت مربوطه دارد(محمودی نژاد وهمکاران،1383).  بی نظیر (82) در پژوهشی بنام خود اشتغالی، مفاهیم، سیاست ها و تجارب بیان می کند. خود اشتغالی فرصتی است برای ارتقای حرفه ای از طریق کسب در آمد بیشتر و یا کسب جایگاه اجتماعی بالاتر. همانند امکان کار در منزل، داشتن ساعات کاری انعطاف پذیر و یا کسب در آمد از محل فعالیت ها و کارهایی است که مورد علاقه شان می باشد.

 

 

 

فهرست مطالب
نظریه خوداشتغالی38
17-2)تفاوت خوداشتغال وکارآفرین39
18-2 اهمیت خوداشتغالی درجهان39
19-2) اشتغال درایران44
20-2) بیکاری وانواع آن47
1-20-2) انواع بیکاری48
21-2) اشتغال وانواع آن48
22-2) انواع خوداشتغالی49
1-22-2) کسب وکار مستقل49
2-22-2) شراکت و سهام گذاری49
3-22-2) شرکت با مسئولیت محدود49
84-22-2) فرانشیز49
85-22-2) کسب وکار انتقالی یا اجاره ای50
6-22-2) جهانگردی51
23-2) ویژگی های شاغل معمولی وخوداشتغال51
1-23-2) ویژگی های شاغل معمولی51
2-23-2) ویژگی های خوداشتغال52
1-2-23-2) رنسانس خوداشتغالی53
2-2-23-2) فرهنگ خوداشتغالی53
24-2) محیط کاری تحقیق و توسعه54
25-2) بازاریابی54
26- 2)عوامل موثر بر رشد خوداشتغالی55
27-2)علل گرایش به خوداشتغالی56
28-2)نقش فن آوری اطلاعات وارتباطات ICTدراشتغال وخوداشتغالی57
 29-2)زنان در خوداشتغالی60
1-29-2)توانمند کردن زنان در زمینه های تولیدی60
2-29-2)توانمند سازی زنان روستایی برای خوداشتغالی60
3-29-2)سازمان جهانی کار و اشتغال زنان61
30-2)اهمیت خدمات61
31-2)دسته بندی افراد خوداشتغال62
و...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.