خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه توریسم روستایی و ابعاد آن با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد
تعداد صفحات | 40 |
حجم | 144/94 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
تعریف گردشگری روستایی کار چندان آسانی نیست و توافقی درباره آن وجود ندارد؛ زیرا اولاَ به دلیل معیارهای مختلف مورد استفاده در کشورهای مختلف، تعریف نواحی روستایی با دشواری همراه است و ثانیاَ همه انواع گردشگری که در نواحی روستایی صورت می گیرد، اساساَ روستایی نیست، زیرا می تواند ماهیت شهری داشته و تنها در نواحی روستایی واقع شده باشند، ثالثاَ اشکال مختلف گردشگری روستایی در مناطق مختلف توسعه-یافته و از این رو یافتن مشخصات مشترک در همه کشورها دشوار است، رابعاَ این که نواحی روستایی در روند پیچیده ای از تغییرات در رابطه با تأثیر بازارهای جهانی قرار دارند که ارتباطات و شرایط بازار، جهت گیری محصولات سنتی را تغییر داده است(خودشاد،1390: آنلاین).
فهرست مطالب
توریسم روستایی24
2-4- ابعاد صنعت گردشگری 29
2-4-1- ابعاد اقتصادی 29
2-4-2- گردشگری واشتغال 37
2-4-3- ابعاد فرهنگی واجتماعی گردشگری 39
2-4-4- بعد زیست محیطی گردشگری 42
2-5- گردشگری وزیر ساخت ها 48
2-5-1- الف – تضمین امنیت فراگیر 48
2-5-2- ب – گسترش فعالیت های تبلیغاتی 48
2-5-3- ج- ایجاد زیرساخت هاوزیربناها 49
2-5-4-د- ایجادتسهیلات لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی 49
2-5-5-ه- گسترش مدارس ومراکزآموزش عالی جهانگردی وهتل داری و50
2-5-6-و- گسترش فعالیت های بهداشتی وپیشگیری 50
2-5-7-ز- افزایش کمی وکیفی امکانات ترابری زمینی وهوایی و 50
2-5-8-ح- اصلاح وبهبود امورسازمانی وتشکیلاتی 50
2-5-9-ط- تخصیص اعتبارات کافی و ملی استانی 50
2-5-10-ی- ایجاد امکانات لازم برای خردسالان 51
2-5-11-ک- گسترش امکانات TCI 51
2-5-12-ل- توسعه جایگاه خاص در بازارها52
2-5-13- م- فرصت های جدید شغلی 53
2-5-14-ن- ایجاد در آمد 53
2-5-15-س- آسان سازی مدیریت مقصد 53
2-5-16-ع- فراهم سازی امکان اتصال به سایر بخش ها 53
2-6- مدل تحلیلی SWOT و پیشنهاد راهبردهای خرد وکلان
منابع