خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری توریسم و طبقه بندی انواع

دانلود مبانی و چارچوب نظری توریسم و طبقه بندی انواع

  مبانی و چارچوب نظری توریسم و طبقه بندی انواع
مبانی و چارچوب نظری توریسم و طبقه بندی انواع

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه توریسم و طبقه بندی انواع آن با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات21
حجم34/871 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه توریسم و طبقه بندی انواع آن با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 


گردشگری معادل فارسی و کاملاً دقیق واژه Tourism در زبانهای انگلیسی، فرانسه و آلمانی است که بصورت مصطلح در زبان فارسی بصورت جهانگردی ترجمه شده است. ریشه این واژه از اصطلاحTornus یونانی و لاتین گرفته شده که یکی از معانی آن گردش کردن و یا گشتن است و با پسوند Ism یا گری بصورت اسم مصدر Tourism یا گردشگری در آمده‏است. 

 

 

 

فهرست مطالب
2-1 توریسم و گردشگری 9
2-2 تعریف اصطلاحات توریسم 10
2-3  طبقه‏بندی انواع توریسم 12
2-4 اشکال عمده توریسم 13
2-4-1 توریسم طبیعت یا اکوتوریسم 14
2-4-1-1 توریسم اقلیمی (کلیماتوریسم) 14
2-4-1-2 توریسم ساحلی 14
2-4-1-3 توریسم کوهستان و برف شهرها 15
2-4-1-4 توریسم جنگل 15
2-4-1-5 توریسم کویر و بیابان 16
2-4-1-6 توریسم آبهای معدنی و آبهای گرم 16
2-4-1-7  توریسم درمانی 16
2-4-1-8 توریسم ورزشی 16
2-5 گردشگری روستایی 17
2-5-1 محدوده گردشگری روستایی 17
2-5-2 اصول کلی برای گردشگری در روستا 19
2-5-3 فواید توسعه گردشگری روستایی 19
2-5-4 آسیب های توسعه گردشگری روستایی 21
2-5-5 خدمات گردشگری روستایی 23
2-5-6 فراورده کلی گردشگری روستایی 23
2-6 زیربناهای صنعت توریسم 24
2-7 عوامل موفقیت کشورها در جلب توریسم 25
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.