خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری گردشگری و تقسیم بندی

دانلود مبانی و چارچوب نظری گردشگری و تقسیم بندی

  مبانی و چارچوب نظری گردشگری و تقسیم بندی
مبانی و چارچوب نظری گردشگری و تقسیم بندی

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه گردشگری و تقسیم بندی آن با فرمت docx در قالب 37 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات37
حجم94/843 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه گردشگری و تقسیم بندی آن با فرمت docx در قالب 37 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 


گردشگری ازقدیم‏الایام مطرح بوده است، مثلاً در یونان باستان، راهنمایان سفر، فراوان بوده‏اند. حتی  این راهنمایان دنبال یادگاری و سوغات، همچنان که امروزه گردشگران به دنبال آن هستند، بوده‏اند. در واقع می‏توان گفت که یادگاری و سوغات، ابتکار یونانیان بوده است. این راهنمایان سفر در آن دوره، زائران مسیحی دوره‏ی قرون وسطی را راهنمایی می‏کردند تا راه‏ها و کوره راه‏های اروپا را طی کنند و به مقصد برسند. مارکوپولو بازرگان ونیزی و سیاح بزرگ عهد رنسانس اروپا، سفر می‏کرد تا دیگران را به دین مسیح جذب کند و در واقع به خرید ادویه اقدام می‏کردند و مسافرانی تاجر بودند. ابن بطوطه سیاح بزرگ قرن چهاردهم عرب، جهانگردی نیرومند بود که حدود 120 هزار کیلومتر در کشورهای مسلمان مسافرت نمود و از زادگاهش طنجه در مراکش تا چین و سوماترا در شرق آسیا را طی نمود و ضمن لذت بردن از سفرها با فرهنگ‏های جدید آشنا می‏شد. 

 

 

 

فهرست مطالب
2-1 تاریخچه صنعت توریسم در جهان 11
2-2 وضعیت جهانی جهانگردی 12
2-3 تقسیم‏بندی جهانی توریسم 12
2-4 گردشگری (توریسم) 15
2-5 گردشگری روستایی 16
2-6 گردشگری شهری 17
2-7 گردشگری و انواع آن 17
2-8 اشکال توریسم 20
2-8 -1 توریسم تفریحی و استفاده از تعطیلات 20
2-8 -2 توریسم درمانی 21
2-8 -3 توریسم فرهنگی و آموزشی 21
2-8 -4 توریسم اجتماعی 21
2-8 -5 توریسم ورزشی 21
2-8 -6 توریسم مذهبی و زیارتی 21
2-8 -7 توریسم بازرگانی و تجاری 22
2-8 -8 توریسم سیاسی 22
2-8 -9 توریسم ماجراجویانه 22
2-9 ارکان صنعت توریسم 22
2-10 عوامل  موثر بر توسعه ی صنعت گردشگری 23
2-11 اثرات گردشگری 25
2-12 انواع جاذبه های گردشگری 26
2-13 ارتباط جغرافیا و توریسم 27
2-14 جنبه های اجتماعی و فرهنگی گردشگری 27
2-15 اثرات فرهنگی – اجتماعی گردشگری 28
2-16 موانع گردشگری 31
2-17 اهداف توسعه گردشگری 32
2-18 توسعه پایدار گردشگری 33
2-19 توسعه پایدار 34
2-20 اثرات زیست محیطی گردشگری 35
2-21 توانهای محیطی 36
2-22 جغرافیا و محیط 36
2-23 مفهوم محیط در جغرافیا 37
2-24 محیط طبیعی 37
2-25 اهمیت جغرافیای طبیعی در برنامه ریزی محیطی منطقه 37
2-26 مدیریت محیط 38
2-27 پیشینه تحقیق 39
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.