خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری توریسم و برنامه ریزی

دانلود مبانی و چارچوب نظری توریسم و برنامه ریزی

  مبانی و چارچوب نظری توریسم و برنامه ریزی
مبانی و چارچوب نظری توریسم و برنامه ریزی

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه توریسم و برنامه ریزی آن با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات33
حجم121/137 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه توریسم و برنامه ریزی آن با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 


بطور کلی زمانی که بشر برای شناسایی محیط اطراف و تسهیل در امر زندگی به رفع مشکلات و نیازهای خود به تکا پو پرداخت در حقیقت دست به یک نوع برنامه ریز ی زد.(شیعه،1379 :85) در واقع می‌توان گفت از همان آغاز زندگی بشر یعنی از زمانی که او خود را شناخت و در مقابل  پدیده‌های طبیعی و بلایا دست به تفکر و مقاومت زد برنامه ریزی با او همراه بوده است اما این روند روز به روز کامل تر شده و شناخت او از محیط اطراف بیشتر گردید.(زمردیان،1370 :13) اما سابقه برنامه ریزی درمفهوم امروزی و به عنوان دانش سازمان یافته برای ساماندهی حیات اجتمایی در اواخر قرن نوزدهم در میان کشور‌های غربی پدید آمده ودر طول قرن بیستم همواره توسعه و تکامل  پیدا کرده است( معصومی،1388 :13)

 

 

 

فهرست مطالب
واژه شناسی توریسم 9
برنامه  24
2-10-1- پیشینه برنامه ریزی  24
2- 10- 2- تعریف برنامه ریزی 25
2- 10-3- سطوح برنامه ریزی توریسم 26
2-11- توریسم پایدار 27
2- 11-1- پیشینه مفهوم توسعه پایدار 27
2- 11-2- تعاریف توسعه پایدار 28
2- 11-3- ابعاد توسعه پایدار 29
2- 11-4- ارتباط گردشگری پایدارو توسعه پایدار 31
2- 11-5- اصول توریسم پایدار 31
2-11-5 -1 -مشارکت  31
2-11- 5-2-حضور ذینفع‌ها 32
2-11-5-3 -  اشتغال برای افراد محلی 32
2-11-5-4- ارتباطات بازر گانی  32
2-11-5-5 - پایداری منابع 32
2-11-5-6 - هماهنگی در هدف‌ها 32
2-11-5-7 - همکاری  33
2-11-5-8 - ظرفیت پذیرش  33
2-11-5-9 - نظارت و ارزشیابی  33
2-11-5-10 -پاسخگویی  34
2-11-5-11- آموزش  34
2-11-5-12- حفظ هویت  34
2- 11- 6 - اصول اساسی توسعه پایدارگردشگری 34
2-12- نقش گردشگری در اقتصاد وایجاد اشتغال 36
2-13- پیامد‌های اجتماعی – فرهنگی توریسم 39
2-14- ملاحظات اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی – فرهنگی 41
2-15- آینده صنعت توریسم       45
2- 16- درآمد حاصل از صنعت گردشگری در مناطق مختلف جهان
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.