خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری پایداری اجتماعی و دیدگاه های مرتبط به

دانلود مبانی و چارچوب نظری پایداری اجتماعی و دیدگاه های مرتبط به

  مبانی و چارچوب نظری پایداری اجتماعی و دیدگاه های مرتبط به
مبانی و چارچوب نظری پایداری اجتماعی و دیدگاه های مرتبط به

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه پایداری اجتماعی و دیدگاه های مرتبط به آن با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات39
حجم260/628 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه پایداری اجتماعی و دیدگاه های مرتبط به آن با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 


فرد، خانواده و جامعه یک مثلث را تشکیل می دهند که اختلالات رفتاری در هریک از آنها، سبب ایجاد آسیبهای بسیاری می گردد. دروغ گفتن، ستیز و درگیری، عدم احساس مسئولیت، انحراف اخلاقی، عدم دلبستگی و سرسپردگی اعضای خانواده نسبت به هم و بالاخره اعتیاد را می توان از عوامل خشونت زا در بستر خانواده دانست (ستوده، 1387: 54). بررسی موضوع پایداری اجتماعی و دلایل افزایش و کاهش آن از حیث نظری از سیر تاریخی و اجتماعی در میان آثار فلاسفه یونانی و مورخین مسلمانان، ابن خلدون برای نخستین بار به وجهی عالمانه موضوع حیات اجتماعی را مورد کنکاش قرار داده است

 

 

 

فهرست مطالب
2-3-7 ناپایداری اجتماعی (Social Unsustainability) 41
2-3-8 پایداری اجتماعی (Social Sustainability) 42
2-3-9 دیدگاه ها و نظریات  در حوزه پایداری اجتماعی در سطح جهان 45
2-3-9-1 جان اورتون و همکاران 45
2-3-9-2 دیویدسون و ویلسون 46
2-3-9-3 نظریه کنش پارسونز 46
2-3-9-4 برملی و همکاران 47
2-3-9-5 بارون و گانلت 47
2-3-9-6 براملی و همکاران 48
2-3-9-7 جان و لی 48
2-3-9-8 تین و همکاران 48
2-3-9-9 ریک گیت ماریو 49
2-3-10 شاخص های کلیدی در پایداری اجتماعی 50
2-3-11ابعاد مختلف پایداری اجتماعی 56
2-3-11-1 حس تعلق و و ابستگی (Sense of belonging and affiliation) 56
2-3-11-2 شاخصه های حس تعلق و وابستگی 57
2-3-11-2-1 حس رضایت (Sense of Satisfaction) 57
2-3-11-2-2 حس مالکیت (Sense of Ownership) 58
2-3-11-2-3 مدت اقامت (Length of stay) 58
2-3-11-3  مشارکت (partnership) 58
2-3-11-4 امنیت (Security) 60
2-3-11-5  هویت اجتماعی (Social identity) 62
2-3-11-6 گروه ها وطبقات اجتماعی (Social classes and groups) 63
2-3-11-7 عدالت اجتماعی و برابری (Social justice and equality) 63
2-3-11-8 دسترسی (Access) 65
2-3-11-9 رفاه اجتماعی (social welfare) 65
2-3-11-10 آموزش (Education) 66
2-3-11-11 تعامل اجتماعی (Social interaction) 
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.