خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه تحلیل محتوا و ویژگی های آن با فرمت docx در قالب 24 صفحه ورد
تعداد صفحات | 24 |
حجم | 41/56 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
تحلیل محتوا از تکنیکهای مربوط به روش اسنادی در پژوهش علوم اجتماعی میباشد روش اسنادی به کلیه متدهایی گفته می شود که در آن ها هدف پژوهش با مطالعه، تحلیل و بررسی اسناد و متون برآورده میشود چنانچه از نام تحلیل محتوا پیداست، این تکنیک به تحلیل و آنالیز محتوا می پردازد و می کوشد با استفاده از تحلیل دادههایی را در مورد متن استخراج کند با این حال آنچه تحت نام تحلیل محتوا نامیده شده است، گونه خاصی از تحلیل است که با شیوه های دیگری که می کوشند یافتههایی را از متن استخراج کنند، تفاوت دارد هیژمن 8 نوع تحلیل محتوا را شناسایی کرده و توضیح داده است، که عبارتند از: تحلیل معانی بیان، تحلیل اسطوره و روایت، تحلیل گفتمان، تحلیل ساختاری یا نشانه شناختی، تحلیل تفسیری، تحلیل محاوره، تحلیل انتقادی و تحلیل نرماتیو
فهرست مطالب
تحلیل محتوا 52
2-7 تعریف تحلیل محتوا 52
2-8 ویژگی ها و شروط تحلیل محتوا 55
2-9 انواع تحلیل محتوا57
2-10 محتوای آشکار و محتوای پنهان58
2-11 تاریخچه تحلیل محتوا 60
2-11-1 اصل اهمیت 61
2-11-2 اصل اعتبار 61
2-11-3 اصل علاقه62
2-11-4 اصل سودمندی63
2-11-5 اصل قابلیت یادگیری 63
2-11-6 اصل انعطاف پذیری64
2-12 پیشینه تحقیق درایران 65
2-13 پیشینه تحقیق در جهان
منابع