خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری گردشگری و تاریخچه خدمات

دانلود مبانی و چارچوب نظری گردشگری و تاریخچه خدمات

  مبانی و چارچوب نظری گردشگری و تاریخچه خدمات
مبانی و چارچوب نظری گردشگری و تاریخچه خدمات

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه گردشگری و تاریخچه خدمات آن با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات20
حجم46/8 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه گردشگری و تاریخچه خدمات آن با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 


تئوری قطب رشد در سال‌های 1955 تا 1964 توسط «فرانسوا پرو» اقتصاددان فرانسوی رواج داده شد. بسیاری از اندیشمندان آن را تئوری عمومی برنامه‌ریزی و توسعه تلقی می‌نمایند. «بودیل» قطب رشد را به عنوان مجموعه‌ای از صنایع رو به رشد که در یک ناحیه شهری واقع شده و باعث توسعه بیشتر فعالیت‌های اقتصادی در ناحیه زیر نفوذ خود می‌شود تعریف کرد. اگر گردشگری را یک صنعت بدانیم که در آن وجود جاذبه‌های مختلف مهیا و نامهیا عامل اصلی حرکت گردشگر در اوقات فراغت باشد، نیازمند وجود امکانات زیربنایی و روبنایی و هزینه از سوی گردشگر و میزبان و نهایتاً درآمد بیشتر میزبان است. پس با توجه به نظریه فوق می‌توان نتیجه گرفت که توسعه و رشد گردشگری به عنوان یک اقتصاد با درنظرگرفتن امکانات زیربنایی و روبنایی و ارائه خدمات با کیفیت موجب افزایش درآمد جامعه‌ی میزبان می‌شود و می‌تواند ضمن تحول در یک منطقه موجب اتصال(پخش) امکانات، مازاد درآمد تکنولوژی و... به مناطق همجوار و دیگر مناطق گردد و باعث تحول، رشد و توسعه‌ی اقتصادی فرهنگی و اجتماعی آن‌ها نیز شود.

 

 

 

فهرست مطالب
 مفهوم توسعه 20
2-12- تئوری قطب رشد 20
2-13- توسعه پایدار 21
2-14-تاریخچه سیستم توزیع محصولات و خدمات گردشگرى 22
2-15- تاریخچه شرکت‌هاى خدمات مسافرتى در ایران 23
2-16- فدارسیون بین‌المللى اتحادیه آژانس‌هاى مسافرتى(UFTAA) 24
2-17- سازمان میراث فرهنگى و گردشگرى و شوراى عالى میراث فرهنگى و گردشگرى 25
2-18- انواع فعالیت شرکت‌هاى خدمات مسافرتى 25
2-18-1- فعالیت شرکت‌هاى خدمات مسافرتى برحسب نوع مجوز 25
2-18-2- فعالیت شرکت‌هاى خدمات مسافرتى بر حسب بعد سازمانى 26
2-18-3- فعالیت شرکت‌هاى خدمات مسافرتى برحسب سطح فعالیت 28
2-18-4- کارگزاران مسافرتى(آژانس‌ها یا سفرگذارى‌ها) 29
2-19- ساختار شرکت‌هاى خدمات مسافرتى 29
2-19-1- واحد فروش و بازاریابى 29
2-19-2- واحد عملیات 30
2-19-3- واحد ذخیره‌ی جا 30
2-19-4- واحد ادارى و اجرایى 30
2-19-5- واحد محاسبات و امور مالى 30
2-19- کارکنان شاغل در واحدهاى خدمات مسافرتى 31
2-19-1- مدیرعامل 31
2-19-2- مدیر فنى 31
2-19-3- مدیر تور 32
2-20- تور و اجزاى آن 32
2-21- راهنمای تور 34
2-22- اهمیت راهنمایان در تورهاى گردشگرى 34
2-23- مسئولیت‌ها و وظایف راهنما 34
2-24- فرایند اجراى تور 35
2-25- انواع سفرهاى گروهى که در داخل کشور برگزار مى‌شود 36 
2-25-1- سفرهاى طبیعت‌گرا 36
2-25-2- طبیعت‌گردى و راهنماى کویر 37
2-26- دستورالعمل‌هاى ویژه برگزارکنندگان تور طبیعت
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.