خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری مفهوم و معنای مشارکت و الگوهای

دانلود مبانی و چارچوب نظری مفهوم و معنای مشارکت و الگوهای

  مبانی و چارچوب نظری مفهوم و معنای مشارکت و الگوهای
مبانی و چارچوب نظری مفهوم و معنای مشارکت و الگوهای

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مفهوم و معنای مشارکت و الگوهای آن با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات40
حجم194/267 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مفهوم و معنای مشارکت و الگوهای آن با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 


واژه مشارکت از حیث لغوی به معنای درگیر شدن و تجمع برای منظور خاص است. در مورد معنای اصطلاحی آن بحث های فراوانی شده است، ولی درمجموع می توان جوهره اصلی آن را درگیری، فعالیت و تأثیر پذیری دانست. با پذیرش این جوهره، برخی از صاحب نظران مدیریت، تعریف زیر را برای مشارکت ارائه نموده اند: «مشارکت درگیری ذهنی و عاطفی اشخاص در موقعیت های گروهی است که آنان را بر می انگیزد تا برای دستیابی به هدف های گروهی یاری دهند و در مسوولیت کار شریک شوند» در این تعریف سه جزء مهم وجود دارد: درگیر شدن، یاری دادن و مسوولیت درک عمیق تر. این تعریف مستلزم مرور اجمالی بر این سه جزء است. درگیری ذهنی و عاطفی: در مرتبه نخست و شاید پیش از هر چیز دیگر، مشارکت به معنی درگیری ذهنی و عاطفی است و تنها به کوشش های بدنی محدود نمی شود. در مشارکت خود شخص درگیر است و تنها مهارت و توانایی های وی یا امکانات فراهم شده توسط او درگیر نیست.

 

 

 

فهرست مطالب
2-3-1- مفهوم و معنای مشارکت 30
2-3-2- تاریخچه مشارکت: 33
2-3-3- طبقه بندی الگو های مشارکت: 37
2-3-4- سطوح و تکنیک های مشارکت 41
2-3-5- مراحل مشارکت 43
2-3-6- اشکال مشارکت: 44
2-3-7- گونه های مشارکت شهروندان: 46
2-3-8- مراحل تحول تاریخی مشارکت 49
2-3-9- الگوهای مشارکتی تجربه شده در دو دهه اخیر 50
2-3-10- مزایای مشارکت 52
2-3-11- موانع مشارکت: 53
2-3-12- ابعاد نظری مشارکت: 55
2-3-12-1- پارادایم واقعیت اجتماعی: 55
2-3-12-2- پارادایم تعریف اجتماعی: 56
2-3-12-3- پارادایم رفتار اجتماعی: 56
2-3-12-3- پارادایم ترکیبی: 57
2-3- 13- نظریه های مشارکت پذیری: 58
2-3-13-1- نظریه هانتیگتون ونلسون: 58
2-3-13-2- نظریه مشارکتی جان ترنر: 59
2-3-13-3- نظریه مشارکتی جیمز میجلی: 61
2-3-13-4- نظریه مشارکتی اسکات دیوید سون: 62
2-3-13-5- نظریه مشارکتی دیوید دریسکل: 63
2-3-14- مشارکت مردمی در برنامه ریزی و مشارکت شهری: 64
منابع

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.