خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

خرید فصل دوم پایان نامه

خرید فصل دوم پایان نامه,پاورپوینت,حسابداری,پیشینه,کارشناسی ارشد, نمونه پرسشنامه,دانلود مبانی نظری

مبانی و چارچوب نظری ارزیابی عملکرد و منابع

دانلود مبانی و چارچوب نظری ارزیابی عملکرد و منابع

  مبانی و چارچوب نظری ارزیابی عملکرد و منابع
مبانی و چارچوب نظری ارزیابی عملکرد و منابع

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد و منابع آن با فرمت docx در قالب 30 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات30
حجم136/681 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد و منابع آن با فرمت docx در قالب 30 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 


به فرآیند سنجش جامع عملکرد و در قالب عبارتی نظیر: کارآیی، اثربخشی، توانمندسازی، قابلیت پاسخگویی در چارچوب اصول و مفاهیم برای تحقق اهداف و وظایف سازمانی، ساختاری، برنامه‌ای بلند مدت سازمان ارزیابی عملکرد سازمان اطلاق می‌شود و یا به عبارتی دیگر منظور ارزیابی عملکرد این است که مدیر کلیه امکانات مصرف شده اعم از مادی و معنوی را با بازدهی کار بر اساس معیارهای مورد قبول مقایسه کند تا روشن شود که به اهداف کمی و کیفی مورد انتظار نائل آمده است یا خیر. اکثر سازمان‌ها هیچ روش سیستماتیکی برای ارزیابی یا استفاده از یک سیستمی که فرهنگ سازمانی و اهداف استراتژیک سازمان هم خوانی داشته باشد را ندارد. بررسی‌های علمی نشان می‌دهد که نیمی از سازمان‌های صنعتی فاقد سیستم ارزیابی عملکرد هستند یا برای ارزشیابی عملکرد کارکنان ارزشی قائل نیستند. مدیران منابع انسانی نقش چالش برانگیز و حساس را در طراحی و پیاده سازی سیستم‌های ارزیابی و ارائه آموزش‌های آشنایی مدیران و کارکنان با اهمیت و کاربرد ارزیابی عملکرد در توسعه منابع انسانی، بهبود عملکرد و دستیابی به اهداف استراتژی سازمان دارند (ثقه‌ای، 1388).

 

 

 

فهرست مطالب
2-8- ارزیابی عملکرد 29
2-9- تعریف ارزیابی عملکرد 30
2-10-تعریف ارزیابی عملکرد 30
2-11- منابع ارزیابی عملکرد 30
2-12- فرآیند ارزیابی عملکرد 34
2-13- رویکرد سنتی و جدید ارزیابی عملکرد 35
2-14- بازخورد 360 درجه 36
2-15- سطوح بازخورد 360 درجه 38
2-16- روش‌های ارزیابی در بازخورد 360 درجه 39
2-17- اهداف بازخورد 360 درجه 40
2-18- اهمیت درخواست بازخورد 42
2-19- مراحل فرآیند بازخورد 360 درجه 42
2-20- خصوصیات ارزشیابی کننده 44
2-21- مشکلات بکارگیری ارزیابی 360 درجه 44
2-23- پیشینه تحقیق 45
2-23-1- تحقیقات انجام شده در داخل کشور 45
2-22-2- تحقیقات انجام شده خارج کشور 49
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.