خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه انگیزش و تئوری های آن با فرمت docx در قالب 17 صفحه ورد
تعداد صفحات | 17 |
حجم | 32/469 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
بسیاری از این نیازها دارای چنان قدرتی نیستند تا فرد را وادار به انجام دادن کار نمایند (یعنی در هر زمانی موجب انگیزه وی نمی شوند). زمانی نیاز به صورت انگیزه درمی آید که به حد کافی تشدید شده باشد. یک انگیزه یا محرک نیازی است که می تواند فرد را تحت فشار قرار دهد یا درصدد تامین آن برآید (پارسائیان، 1379، 222).
فهرست مطالب
2-4 انگیزش 44
2-4-1 تئوری فروید درباره انگیزش 44
2-4-2 تئوری انگیزشی هرزبرگ 45
2-4-3 تئوری مازلو درباره انگیزش 45
2-4-5 تئوری انگیزش و استراتژی 47
2-4-6 انگیزه های متدوال در طرفداران ورزش 47
2-4-7 انگیزه گریز 48
2-4-8 انگیزه سرگرمی 48
2-4-9 تفاوت های جمعیت شناختی در انگیزه های طرفداران ورزشی 49
2-4-10 انگیزه های درونی و بیرونی طرفداران ورزش 49
2-5 پیشینه تحقیق 50
منابع