خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مدیریت کیفیت جامع و اهداف آن با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد
تعداد صفحات | 33 |
حجم | 98/799 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
پایه اول مدیریت کیفیت توسط ادوارد دمینگ (1950)، که یک دانشمند آمریکایی است در سال های پس از جنگ جهانی دوم در ژاپن پی ریزی شد. پس از جنگ توجه از کیفیت به تولید انتقال یافت و نتیجه آن کاهش بهره گیری از روش های کنترل آماری بود. دمینگ شاهد رنج های بسیار مردم ژاپن بود و بر اساس علاقه ای که به آن ها احساس می کرد تعلیمات خود را در زمینه روش های کنترل آماری در آن کشور آغاز کرد و به ژاپنی ها یاری داد تا فرآورده های بیشتر و بهتری تولید کنند(وزارت تعاون، معاونت تحقیقات، آموزش و ترویج،1380).
فهرست مطالب
2-1- مبانی نظری: 3
2-1-1- تعاریف 3
2-1-2- ارکان و اصول مدیریت کیفیت جامع: 3
2-1-3- اهداف مدیریت کیفیت جامع: 3
2-1-4- موانع موجود در اجرای نظام مدیریت کیفیت جامع: 3
2-1-5- مراحل اجرایی مدیریت کیفیت جامع: 3
2-1-5-1- عوامل موثر در به موفقیت رسیدن در اجرای مدیریت کیفیت جامع: 3
2-1-5-2- اجرای مدیریت کیفیت جامع: 3
2-1-5-3- بررسی مراحل اجرای مدیریت کیفیت جامع: 3
2-1-5-4- مراحل اجرایی مدیریت کیفیت جامع: 3
2-2- مروری بر پیشینه تحقیق: 3
2-2-1- تحقیقات داخلی: 3
2-2-2- تحقیقات خارجی: 3
2-3- جمع بندی نتایج انجام شده 3
منابع